Verloskundige kiezen

Myrthe1997
6 dagen geleden
Volgen
Hallo! Ik ben denk ik ruim 4 weken zwanger. Nu wil ik een verloskundige kiezen maar weet niet goed waarop ik mijn keuze moet baseren. Hoe pakken jullie dit aan? Of hebben jullie tips?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Liem
6 dagen geleden
Ten eerste gefeliciteerd! Ik had huisarts gebeld en gevraagd naar dichtbijzijnde daarna op internet gekeken en toen gewoon afspraak gemaakt.
  • Rapporteren
Eva_L
6 dagen geleden
Reactie op Liem
Ten eerste gefeliciteerd! Ik had huisarts gebeld en gevraagd naar dichtbijzijnde daarna op internet gekeken en toen gewoon afspraak gemaakt.
Same here 🙂
  • Rapporteren
Myrthe1997
6 dagen geleden
Ik had ook al het idee dat het me fijn lijkt als het docht bij huis is. Dan ben je er zo als er wat aan de hand is. En de website spreekt me aan van de dichtstbijzijnde bij mij. Maar verder geen idee haha...
  • Rapporteren
Jues
6 dagen geleden
Gefeliciteerd! Ik woon in een dorp waar 1 verloskundige paktijk is. Geen moeilijke keuze dus hier. Vriendinnen waren me al voorgegaan bij deze praktijk en alleen maar goede verhalen.. 😃 Misschien een vriendin die ergens al goede ervaringen ergens had? succes met je zoektocht!
  • Rapporteren
Myrthe1997
6 dagen geleden
Reactie op Jues
Gefeliciteerd! Ik woon in een dorp waar 1 verloskundige paktijk is. Geen moeilijke keuze dus hier. Vriendinnen waren me al voorgegaan bij deze praktijk en alleen maar goede verhalen.. 😃 Misschien een vriendin die ergens al goede ervaringen ergens had? succes met je zoektocht!
Dankjewel voor de felicitaties! Tot nu toe weet alleen mijn zus het en ik ga het volgende week mijn moeder vertellen. Maar verder wil ik het nog even stil houden voor het geval het mis gaat. Lastig dus... haha
  • Rapporteren