21 Reacties

5 jaar geleden

Willem, hip en stoer!

5 jaar geleden

Heb hier toevallig ook over na gedacht (toen we nog niet wisten dat we een dochter krijgen) ik kwam op Liam uit. Bij ons werd er van de voornaam Wilhelmus Wim/Willem gemaakt. Iets anders wat van ‘deze tijd’ is kon ik niet bedenken 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Rstal

Willem, hip en stoer!
Ja Willem vind ik geweldig! 😍

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje en gaan voor Willemijn. Als het een jongen was geworden waren we voor Wim of Willem gegaan. Ik vind t toffe namen, beetje terug van weggeweest. Reden is dat wij willen vernoemen naar mijn helaas overleden vader waar ik gek op was.

5 jaar geleden

Ik zou gewoon Wim doen geloof ik😁

5 jaar geleden

William

5 jaar geleden

William

5 jaar geleden

Billy :)

5 jaar geleden

Waarom niet gewoon Wim? :)

5 jaar geleden

Willem! 💙

5 jaar geleden

Die van ons gaat Willem heten met z’n tweede naam, naar mijn vader 😍. Mijn zus heeft haar zoontje William genoemd; een combinatie van Willem (onze vader) en Wim (haar schoonvader)

5 jaar geleden

Ik vind Willem stoer!

5 jaar geleden

Mijn zoontje is ook vernoemd, zijn 2e naam is Willem, naar allebei zijn opa's. Dat vond ik dus erg leuk.

5 jaar geleden

Wij gaan ook onze zoon vernoemen naar allebei de opa’s zijn roep naam wordt Johan en doop naam wordt Gerrit-Jan

5 jaar geleden

Reactie op Raaau-

Billy :)
Sommige vernoemingen vind ik zelf altijd wel erg ver gezocht. Ik ben wel benieuwd naar de link tussen Billy en Wim?😊 Zelf vind ik Willem onwijs leuk, als ik moet kiezen vind ik hem ook hipper dan Wim.

5 jaar geleden

Neefje van ons is vernoemd naar schoonzus en mijn man. Roepnaam Remi, doopnamen Roel Wim

5 jaar geleden

Reactie op mamavanzoon

Sommige vernoemingen vind ik zelf altijd wel erg ver gezocht. Ik ben wel be ...
Billy is toch de engelse variant voor Willem? Dacht ik tenminste 🤔

5 jaar geleden

Je zou ook nog voor Gilliam Wim kunnen gaan. Huh hoor ik je denken, Guillaume is Frans voor Wim😅

5 jaar geleden

Liam Wim kan ook..

5 jaar geleden

William?