7 Reacties
4 jaar geleden
Ja heeft mijn kleintje ook. Ik laat dr even rechtop zitten of voorover zittend in mijn handen rusten. Er zelf rustig onder blijven lijkt haar ook te helpen. Ze is snel weer bij haar positieve en kan zo ook weer lachen na zo'n bui.
Slijm hoort erbij..helemaal bij 3 mnd. Heb me laten vertellen dat belletjes blazen met slijm rond deze leeftijd juist bij een sprongetje hoort en een goed teken is. Als ze geen slijm hebben is het pas slecht..kan een teken van uitdroging zijn.
4 jaar geleden
Ik herken het. Het is een beetje eng maar volledig normaal. In de EHBO cursus zeggen ze dat zolang de baby kan hoesten alles oke is. Wanneer dat niet zo zou zijn is er sprake van verstikking of ademnood en moet je uiteraard ingrijpen.
Als mijn zoontje hier last van heeft ga ik rustig bij hem, zachtjes over zijn rugje wrijven en zeg ik hem dat het oke is, "hoest het maar weg schatje" ❤️
4 jaar geleden
“Goed” om te lezen dat het blijkbaar ook bij de leeftijd hoort! Dacht misschien moet ik contact opnemen met het consultatiebureau maar zo te lezen is ook dit weer een fase. Ze is ook zoveel aan het kletsen de hele dag dus dan verslik je jezelf😅 bedankt voor jullie ervaringen!