27 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou deze week mijn pakket ontvangen maar wordt op de site niet heel veel wijzer of hij inmiddels al verstuurd is. En geen mail ontvangen dat het te laat is of iets dergelijks.
Maar gelukkig heb ik mijn bestelling nog eventjes niet nodig, dus ik wacht geduldig haha!
5 jaar geleden
Vandaag eindelijk iemand gesproken van de klantenservice ! Als je hebt besteld met bezorgen via PostNL dan gaat het zeker 20 dagen langer duren voordat ze uiteindelijk bezorgen. PostNL kan de druk niet aan... Wij wonen op 45 minuten rijden van de Ikea dus vandaag besteld met morgen ophalen 🙂 Vorige bestelling geannuleerd... als je kunt ophalen dan zou ik dat doen want anders kun je nog heel lang wachten 🙈
5 jaar geleden
Vandaag eindelijk iemand gesproken van de klantenservice ! Als je hebt best ...
Goeie tip, ga vanavond kijken of alles op te halen is wat ik nodig heb.
5 jaar geleden
Ik heb op 10 januari een bestelling gedaan en die zou 9 februari komen. Op 1-2-21 heb ik een berichtje gekregen dat mijn bestelling zou worden verzameld. afgelopen zaterdag een berichtje gekregen dat de bestelling onderweg was. Net een berichtje gekregen van Post Nl dat ze, als het goed is, morgen het pakketje komen leveren. Dus 8 dagen later dan gepland. Hopelijk zijn ze er morgen en wordt het bij jou ook snel geleverd!
5 jaar geleden
Dit had ik helaas ook. Heb mijn bestelling geannuleerd en netjes binnen 2 dagen geld terug gekregen!
Daarna opnieuw besteld maar dan ophalen in de winkel 👍🏼
5 jaar geleden
Zoooooo irrritant! Ik ga m annuleren en dan indd afhalen.. Thanks voor de tips vrouws
5 jaar geleden
Vandaag eindelijk iemand gesproken van de klantenservice ! Als je hebt best ...
Dank voor de tip!
Ik had eind december besteld en er zou afgelopen donderdag geleverd worden.
Snap best dat het later kan worden, maar dat wil ik dat wel graag weten.
Het deze bestelling net geannuleerd en kan de nieuwe bestelling vrijdag al ophalen. 😃
5 jaar geleden
Zojuist de bestelling geannuleerd en geprobeerd om een nieuwe te plaatsen om af te halen. Maaaaarrr in geen enkele locatie is mijn bestelling op voorraad. Dikke vette issue nu...
5 jaar geleden
Ik heb in januari heel wat besteld, bedje, kasten, tuinmeubilair etc. Zou 10 februari met vrachtwagen worden bezorgd (niet Post NL) maar vanwege de sneeuw verplaatst naar 27 februari. Ik hoop zo dat ze dan wel gewoon bezorgen, eindelijk haar kamertje in orde maken ♡
5 jaar geleden
Ik heb in januari heel wat besteld, bedje, kasten, tuinmeubilair etc. Zou 1 ...
Nou ik zou zeggen: wacht je bestelling rustig af, voordat je verder van huis bent als je helemaal niet meer kunt bestellen. Wij hadden ledikantje en alle nodige spullen erbij besteld, maar door de annulering (die we deden om spullen af te halen) helemaal geen bestelling meer in aantocht...
5 jaar geleden
Nou ik zou zeggen: wacht je bestelling rustig af, voordat je verder van hui ...
Ik had mijn eerste bestelling niet geannuleerd, totdat ik alles kon gaan ophalen ! Je weet maar nooit... gisteren alles compleet en in huis. Dus eerste bestelling annukeren. Krijg ik een mail dat mijn eerste bestelling vandaag door PostNL wordt bezorgd en ik niet meer kan annuleren 🙈 ... bijna alles dubbel ! Gelukkig kan dit wel retour 😄
5 jaar geleden
🙋🏼♀️ al bijna 2 maanden aan het wachten op 1 matrasje.. zaterdag bericht dat het verpakt werd. Gisteren een mail dat het NOG eens 14 dagen extra kan gaan duren.
Ophalen heeft voor ons echt geen zin/meerwaarde.
Maar vind het een slechte service van Ikea. Als je met de klantenservice belt, wordt na 15 minuten wachttijd, gewoon opgehangen...
Heel vreemd. En irritant...
ik wil het kamertje nu wel echt afmaken...
5 jaar geleden
Ik had mijn eerste bestelling niet geannuleerd, totdat ik alles kon gaan op ...
Ja super dom dat ik m geannuleerd heb zonder eerst ff te kijken of ik het überhaupt kon ophalen. Had gebeld naar de klantenservice en die raadde me aan om direct te annuleren en te kiezen voor ophalen. Want al mijn producten zouden overal op voorraad zijn dus het zou sws lukken. Zucht
5 jaar geleden
Zou bij mij de 23e geleverd worden dag later een mail met vertraging van 7 tot 10 werkdagen, nu nog steeds niks ontvangen en kan de bestelling ook niet annuleren.. Owja en contact zoeken met ikea lukt ook al niet meer.. Wel heel vervelend