8 Reacties

5 jaar geleden

Je kunt de sushibar bellen of het echt viseitjes waren? Die moeten wel verhit zijn geloof ik. Als je twijfeld; Mijn verloskundige zegt; bij twijfel bellen! Er zijn geen stomme vragen Liever 1x te veel bellen, dan te weinig

5 jaar geleden

Hey meid! Het is idd niet goed. Ik bel en zeg nadrukkelijk dat ik zwanger ben. Het kan geen kwaad wel als je er natuurlijk 1 kilo van eet bij wijze van spreken. Maar je hoeft je er geen zorgen over te maken 馃槝 tis gebeurd.

5 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Hey meid! Het is idd niet goed. Ik bel en zeg nadrukkelijk dat ik zwanger b ...
Weet je ook misschien de reden waarom het niet goed is? Je leest de angst al in me bericht haha lieve reactie van je bedankt 馃槝

5 jaar geleden

Als je de zwangerhap app download kun je heel makkelijk alles opzoeken!! Voorzover ik weet is het vanwege bacteri毛n e.d. Tijdens je zwangerschap niet verstandig om rauw vlees en vis te eten. Viseitjes om sushi zijn ook rauw.

5 jaar geleden

Van een keertje iets verkeerd eten gaat er niet meteen iets gebeuren. Niet meteen het ergste denken. Twijfel je toch dan bel je de gynaecoloog.

5 jaar geleden

Reactie op ShEnRose

Van een keertje iets verkeerd eten gaat er niet meteen iets gebeuren. Niet ...
Iemand zei dat het slecht is voor de hersen ontwikkeling van de baby en ben er wel van geschrokken.

5 jaar geleden

Geen paniek, er gebeurd heus niet gelijk iets ergs. Dan moet het toevallig net besmet zijn en ook dan is er niet direct iets aan de hand. Gewoon voortaan niet meer doen en een beetje lief zijn voor jezelf!

5 jaar geleden

Reactie op Yasmina-kht

Iemand zei dat het slecht is voor de hersen ontwikkeling van de baby en ben ...
Ik snap zeker dat je ongerust bent. Ik heb heel veel soya producten gegeten en onlangs pas gelezen dat het niet zo goed is. Ik ben lactose intolerant. Nu eet ik het gewoon nog nauwelijks. Mijn nipt en bloedtest was in orde. Stress is even slecht voor je mini. Dus inderdaad vanaf nu er op letten. 馃グ