27 Reacties

3 jaar geleden

Goed dat je het hier vraagt! Ik had gelezen dat omega 3 slikken belangrijk is maar vervolgens las ik dat je dat juist niet moet slikken. Dus nu slik ik alleen maar foliumzuur en vitamine D. Hopelijk dat iemand hier het antwoord weet!

3 jaar geleden

ik gebruik die van davitamon 3in1 ook met omega3 vitamine d en foliumzuur is alle 3 goed voor de ontwikkeling

3 jaar geleden

Jazeker! Daar zit als het goed is alles in wat je nodig hebt. Deze werd mij bij zwangerschap van mijn dochtertje door de vk aangeraden ik slik ze nu ook weer.😊

3 jaar geleden

Volgens de ZwangerHap app is visolie bijslikken niet nodig...

3 jaar geleden

Reactie op Kim11

ik gebruik die van davitamon 3in1 ook met omega3 vitamine d en foliumzuur i ...
Denk dat het merk niet zoveel uit maakt toch. want ik heb kruidvat merk.

3 jaar geleden

Goed topic idd! Ik slik al meer dan een jaar iedere dag vis olie en ben hiermee blijven doorgaan. Ik heb het afgelopen maandag nog aan m’n huisarts gevraagd, en zij zei dat het gewoon kon. Liefs!

3 jaar geleden

Goed topic idd! Ik slik al meer dan een jaar iedere dag vis olie en ben hie ...
Overigens ben ik ook begonnen met het slikken van foliumzuur+vitD.

3 jaar geleden

Goed topic idd! Ik slik al meer dan een jaar iedere dag vis olie en ben hie ...
Hmm..misschien ga ik het dan ook weer slikken. Ik ga me er nog even in verdiepen

3 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Hmm..misschien ga ik het dan ook weer slikken. Ik ga me er nog even in verd ...
👍🏻. Let me know! Want nu ga ik ook weer twijfelen haha

3 jaar geleden

Ik slik ook de mama compleet van davitamon, daar zit ook visolie in. Dit doe ik mede omdat ik vegetariër ben en het verder dus niet binnen zal krijgen

3 jaar geleden

Ik gebruik ook die Davitamon mama compleet zit alles in en VK zei dat dit helemaal goed was aan de telefoon!

3 jaar geleden

Ik neem ook visolie capsules. Omarin van Nurtiphyt. Verder gebruik ik de multi mama dag en nacht van Vitakruid

3 jaar geleden

Ik slik van Holland & Barret ABC bij zwangerschap. Daar zit alles in behalve omega3 dus die slik ik bij maar dan de vegan variant op basis van algenolie. Vanwege vegetarisch dieet pak ik liever geen visolie. Geen idee of het nodig is maar schijnt goed te zijn voor de doorbloeding van de baarmoeder? 😜

3 jaar geleden

👍🏻. Let me know! Want nu ga ik ook weer twijfelen haha
Als je online zoekt, staat overal te lezen dat visolie goed is en nergens staat heel duidelijk dat je het niet moet nemen. Wel heel gek dat die ZwangerHap app (gebruiken jullie die ook? Heel handig om snel te kijken of je iets mag eten of niet!) een uitroepteken aangeeft, dat je moet oppassen en geen visolie supplementen moet slikken. Maar goed, ik ben gisteren dus weer begonnen met visolie slikken🙂

3 jaar geleden

Reactie op Damy_91

Ik slik van Holland & Barret ABC bij zwangerschap. Daar zit alles in be ...
Goed om te weten dat er een vegan variant is, ik vond het ook al een beetje gek om visolie te nemen gezien ik normaal helemaal geen vis en vlees eet, maar was nu met de zwangerschap toch bang iets tekort te komen

3 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Als je online zoekt, staat overal te lezen dat visolie goed is en nergens s ...
Ja dat klopt, ik gebruik die app ook. Op de ververpakking van de visolie stond ook niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Daarom ben ik voor multi zwanger gegaan. In multi zwanger zitten ook andere verhoudingen van de visolie als dat je los een suplement visolie pakt

3 jaar geleden

👍🏻. Let me know! Want nu ga ik ook weer twijfelen haha
Ik gebruik davitamon mama en extra calcium op aanraden verloskundige. Daarnaast vul ik mijn eetmeter van het voedingscentrum in om advies te krijgen of ik nog beter volgens de schijf van 5 kan eten en ipv visolie capsules probeer ik 2x per week vette vis te eten zoals zalm

3 jaar geleden

Reactie op DRF21

Ik gebruik davitamon mama en extra calcium op aanraden verloskundige. Daarn ...
En gebruik idd ook de zwangerhap app

3 jaar geleden

Volgens mij kan je best visolie gebruiken, als het in die multivit tabletjes zit voor zwangere vrouwen! Ik gebruik zelf niet meer die van Davitamon maar van Orthica, omdat dat beter opgenomen wordt en minder vulstoffen bevat heb ik me laten vertellen

3 jaar geleden

Reactie op brittvl

Ja dat klopt, ik gebruik die app ook. Op de ververpakking van de visolie st ...
Ik denk dat ik dan ook maar multi zwanger supplementen ga halen waar het gewoon in zit!