Vleesbomen

loyal
4 maanden geleden
Volgen
Zijn er dames die vleesbomen hebben en zwanger waren? Hoe hebben jullie dit ervaren? Had je veel klachten?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
7 reacties
Jannickthoelen
4 maanden geleden
Ik had dat bij mijn eerste. Toch paar weekjes moeten rusten en liggen, uit voorzichtigheid. Enkele keertje een beetje bloed, dus best wel verschieten, maar alles is goed gekomen. Klachten had ik niet.
  • Rapporteren
loyal
4 maanden geleden
Reactie op Jannickthoelen
Ik had dat bij mijn eerste. Toch paar weekjes moeten rusten en liggen, uit voorzichtigheid. Enkele keertje een beetje bloed, dus best wel verschieten, maar alles is goed gekomen. Klachten had ik niet.
Dank voor je reactie, maar moest je rusten in het begin van je zwangerschap of einde?
  • Rapporteren
Jannickthoelen
4 maanden geleden
Op 8 weken hebben ze dat ontdekt door dat bloedverlies. Toen 2 weekjes moeten rusten tot gestopt was met bloeden.
  • Rapporteren
loyal
4 maanden geleden
Op 8 weken hebben ze dat ontdekt door dat bloedverlies. Toen 2 weekjes moeten rusten tot gestopt was met bloeden.
Ok bedankt voor je reactie‼️
  • Rapporteren
Jannickthoelen
4 maanden geleden
Ja, was heel eng, maar je zag op echo naast het vruchtzakje met Emma in een hele grote vlek. 3 keer zo groot als het vruchtzakje van Emma. Na 2 weken rusten en beetje bloed verlies zag het op de echo het helemaal krimpen tot er niks meer te zien was van bloedvlek.
  • Rapporteren
Jannickthoelen
4 maanden geleden
Maar alles is goed gekomen, positief blijven en als je twijfels hebt of bang hebt naar de vroedvrouw gaan in het ziekenhuis, die stonden altijd klaar om te kijken of het hartje nog goed werkte. Voor een echo moest ik wel langs de arts/gynaecoloog.
  • Rapporteren
loyal
4 maanden geleden
Maar alles is goed gekomen, positief blijven en als je twijfels hebt of bang hebt naar de vroedvrouw gaan in het ziekenhuis, die stonden altijd klaar om te kijken of het hartje nog goed werkte. Voor een echo moest ik wel langs de arts/gynaecoloog.
Nou voel me al een stuk beter,Door jou reactie! Heb 14 augustus een afspraak met de gynaecoloog!
  • Rapporteren