9 Reacties
5 jaar geleden
Steunkousen inderdaad. Ik draag het al langer omdat ik een aderziekte heb. Als ik de steunkousen ´s avonds uit doe, zit er geen vocht in mijn benen en zijn ze super slank. Ik heb er tot net onder mijn knie dus ik voel deze echt totaal niet zitten. In de winter kan je steunkousen bovendien makkelijk verstoppen onder je kledij 😊. En als je eens een dagje geen kan dragen door bijvoorbeeld een kleedje, dan kan dit ook helemaal geen kwaad
5 jaar geleden
Herkenbaar, bij vorige zwangerschap had ik heel erg kon toen alleen slippers aan. Gisteren had ik ineens moeite met mn schoenen dicht krijgen😳 dacht is niet een warm of zomer.. vorige zwangerschap was in hete zomer pff
5 jaar geleden
Ik merkte dat mijn sokken gingen knellen bij het elastiek, dus heb sokken zonder elastiek gekocht. Dat werkt wel aardig. Verder inderdaad zodra ik zit mijn benen omhoog!
5 jaar geleden
Benen niet echt heel dik, alleen afdruk van sokken. Handen daarentegen echt wel pijnlijk. Precies reuma handjes,... geen tintelingen maar voelt echt als vocht in de vinger gewrichtjes. Krijg mijn ringen ook niet meer aan
5 jaar geleden
Ik heb er nog geen last van maar vanaf hoeveel weken is dit eigenlijk ‘normaal’?
5 jaar geleden
Hier met 28 weken vocht in mijn voeten. Tot pijn aan toe met lopen.
Gelukkig snel weggetrokken en nog niet terug gekomen.
Slaap nu ook snachts met mijn voeteneind iets omhoog.
5 jaar geleden
Ik gebruik nu steunkousjes van de hema, zijn niet heel stroef dus nog makkelijk aan te trekken.
Voldoende blijven lopen, voor het slapen gaan je voeten op een kussentje. Voeten hoger dan je lichaam.
Ik kan je vertellen, jammer genoeg doordat ik hier al voor zwangerschap al last van had, dat dit voor mij echt helpt.
Mochten de tips die hier gegeven worden niet helpen, dan ook even langs dokter of verloskundige.
Succes 😊