27 Reacties

4 jaar geleden

Hangt ervan af wat voor voetenzak. Allereerst moet je checken of de voetenzak match met de autostoel en of het veilig is. Wij hebben wel een voetenzak van jollein (meer deken achtig, dan echt gewatteerd, want dat is veel te dik). Ook zijn meeste auto stoelen tot 13 kilo of een max lengte dat zou je ook moeten checken. 13 kilo is circa 18 maanden dat ze erin kunnen tenzij je dus een lang kindje hebt dan moet je eerder een andere autostoel aanschaffen maar 1 jaar gebruiken moet zeker lukken. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Adjvr

Hangt ervan af wat voor voetenzak. Allereerst moet je checken of de voetenz ...
Dank je wel voor je reactie! Je bedoelt zo eentje van Jollein denk ik? https://www.jollein.com/voetenzak-voor-autostoel-kinderwagen-basic-knit-forest-green/

4 jaar geleden

Hier april baby gehad in 2018 en niet nodig gehad. Het was echt warm zat en makkelijk op te lossen met een dekentje eventueel.

4 jaar geleden

Hier hebben we de Maxi-Cosi 14 maand gebruikt bij onze oudste, dus ik ga er vanuit dat we in de winter de Maxi-Cosi nog wel gebruiken!

4 jaar geleden

Ja en anders voor de paar keer dat je dit gebruikt een dekentje overheen leggen

4 jaar geleden

Ik kijk het even aan hoe groot onze zoon word. Onze dochter was na 9 a 10 maanden echt al uit die maxi cosi gegroeid en is toen overgegaan naar zo'n stoel1 zegmaar. Heb veel warme dekentjes en anders is het zo besteld denk ik maar!

4 jaar geleden

Mijn dochter is in mei 2019 geboren. Van het ziekenhuis tot huis heb ik de voetenzak gebruikt en vanaf september/oktober tot februari. Toen was het tijd voor een autostoel. In september is het kindje 5 maanden en heb je hem nog wel nodig tot minimaal 9/10 maanden.

4 jaar geleden

Ik heb een wikkeldoek die in de maxicosi kan. Kan ik ook buiten de maxi cosi gebruiken, vind ik persoonlijk handiger. Van Jollein is het

4 jaar geleden

Wij hebben de voetenzak veel gebruikt tot ong 11 maanden, mei 2019 baby. Het word inderdaad vanzelf winter en dan blijft een voetenzak beter zitten dan een los dekentje. Begin april uitgerekend van de tweede en hij ligt al klaar in de maxi cosi voor het eerste ritje, van ziekenhuis naar huis. De oudste had het toen best koud gekregen met alleen dekentjes.

4 jaar geleden

Nee, ik heb er wel een want mijn zoon is in oktober geboren. Maar gebruik een wikkeldeken eind april

4 jaar geleden

Reactie op Margg

Ik heb een wikkeldoek die in de maxicosi kan. Kan ik ook buiten de maxi cos ...
Welke wikkeldoek heb je als ik vragen mag?

4 jaar geleden

Reactie op W_1990

Welke wikkeldoek heb je als ik vragen mag?
Jollein wikkeldeken bunny.

4 jaar geleden

Reactie op Margg

Jollein wikkeldeken bunny.
Heel leuk, die zag ik voorbij komen! Zou die niet te warm zijn eind april? En is het ook een fijn deken voor thuis op de bank bijv?

4 jaar geleden

Reactie op W_1990

Heel leuk, die zag ik voorbij komen! Zou die niet te warm zijn eind april? ...
Oh nee denk dat dat altijd prima kan hoor. Savonds kan het ook eens fris zijn en de eerste dagen hebben ze sowieso moeite met temperatuur houden. Het dekentje kan ook prima daarna op de bank. De gaten zijn met klittenband zodat je deze dus dicht kan doen als het kindje niet in de maxicosi zit. En hij is echt heerlijk zacht!

4 jaar geleden

Ik heb altijd een wiegdekentje gebruikt. Kun je hem/haar lekker instoppen of makkelijk er uit halen en geen gedoe met een te warme of koude voetenzak. Dekentje ook gebruikt in de wandelwagen. Dun dekentje in het voorjaar & najaar , hydrofiel in de zomer. In de winter gewoon een winterjas aan. (Geboren eind mei)

4 jaar geleden

Reactie op Margg

Oh nee denk dat dat altijd prima kan hoor. Savonds kan het ook eens fris zi ...
Goed om te horen! Ik heb hem gelijk besteld

4 jaar geleden

Mijn schoonmoeder heeft een dekentje gehaakt of gebreid haha geen idee wat het was maar die heb ik dus gebruikt in ee maxi cosi. Mijn zoontje is van 25 april. Nu 15 april uitgerekend dus ik ga het net zo doen. Heb wel die voetenzak gekocht voor in de winter want dan zitten ze alweer in de wagen en liggen ze niet meer. Dus die zak is veel gebruikt

4 jaar geleden

Ik heb mij er wel eentje aangeschaft. Ik ben wel uitgeteld 1 april dus dat scheelt wel een ganse maand met sommige en april kan echt nog wel een koude maand zijn voor zo een kleintje denk ik. Heb wel geen supper dikke genomen en eentje waarvan de hele voorkant er makelijk af kan

4 jaar geleden

Ik heb één te koop. Mint groen wafelstof buitenkant, wit teddy aan de binnenkant met een kanten randje. Past om elke maxicosi. Wil morgen wel een foto toevoegen?

4 jaar geleden

Op facebook marketplace staan er ook regelmatig te koop voor 10-15euro. Ik heb er zo eentje tweedehands gekocht voor de koude dagen/avonden.