22 Reacties

5 jaar geleden

Op de website van onze vk staat dat je een uur van te voren uit moet plassen en dan 2 volle glazen water dingen

5 jaar geleden

Ik dacht ook dat ik ergens zoiets had gelezen. Waarom moet je een volle blaas hebben? Lijkt mij niet prettig...

5 jaar geleden

Half uur van te voren naar toilet ..kwartier van te voren flesje leegdrinken

5 jaar geleden

Dat is vreemd ik heb gisteren pas mijn eerste echo gehad en ik moest juist met lege blaas.. Ze gaf aan dat ze de baby dan beter kan zien

5 jaar geleden

Reactie op Meraalh

Dat is vreemd ik heb gisteren pas mijn eerste echo gehad en ik moest juist ...
Lijkt mij ook logischer dat je de baby beter kan zien zonder volle blaas🙃

5 jaar geleden

Met volle blaas is voor uitwendig beter, lege blaas voor inwendig.

5 jaar geleden

Hoiii, ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. Ik was te fanatiek met water drinken waardoor ik niet meer kon lopen.. mijn blaas zat te vol. 2 glaasjes water 30 minuten voor afspraak zal voldoende zijn. Ik moest namelijk voor de echo even het druk weg plassen omdat ze zag dat mijn blaas op knappen stond😩.

5 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Ik dacht ook dat ik ergens zoiets had gelezen. Waarom moet je een volle bla ...
Nee precies, ik zit nu steevast elk uur op de wc al 🙈

5 jaar geleden

Reactie op tessa13696

Op de website van onze vk staat dat je een uur van te voren uit moet plasse ...
Thanks! Dit helpt veel ^^

5 jaar geleden

Op 20 weken écho moet ik dat ook maar al de rest is dat niet nodig

5 jaar geleden

Half uur van te voren een glas water drinken is voldoende. Zo kunnen ze uitwendig de baby beter zien. Als ze het toch niet goed genoeg kunnen zien moet je plassen en doen ze het inwendig.

5 jaar geleden

Voor me 1e echo mocht ik 1.5 u van te voren niet plassrn.

5 jaar geleden

Ik lees niet over water drinken voor de echo op de site waar ik de echo straks heb😯

5 jaar geleden

Ik heb dat idd ook in de mail gehad, ik eet vlak ervoor. Gezien ik in de avond m'n echo heb. Dus drink bij m'n eten gewoon 2 glaasjes water. Dat zal voldoende moeten zijn😊

5 jaar geleden

Ik heb ook de mail gehad waarin stond dat ik de eerste 2 afspraken met een volle blaas moet komen, omdat ze een echo gaan maken. Daar houd ik me dan ook aan vast 😊.

5 jaar geleden

Ik heb net even gebeld: een uur van tevoren moet je naar het toilet gaan en daarna nog 2 glazen water drinken.

5 jaar geleden

Idd met volle blaas is de baby beter te zien met uitwendige echo. Lege blaas is beter bij een inwendige echo. Succes en plezier!

5 jaar geleden

Ik moest dat ook. Dus had echt een mega volle blaas de eerste keer. Dat deed dus veel pijn tijdens het maken van de echo! Deze keer dacht ik dat gaan we niet meer doen. Heb dus 1 uur voor de echo nog geplast en daarna 0,5l gedronken. En nu zei de verloskundige dat de blaas weer minder vol mocht dus de volgende keer drink ik gewoon niet hahah

5 jaar geleden

Ik heb gister met 7 weken mijn eerste echo gehad. En er was een mooi kloppend hartje te zien en 1 cm groot. Heb van te voren veel water gedronken daarom kon ze hem ook goed zien zei ze

5 jaar geleden

Bij mijn eerste kindje moest ik zooo nodig net 5 min voor de afspraak dus mijn advies zorg gewoon dat je even je plas ophoud maar niet te lang en veel gaan drinken want dan kan je het misschien niet ophouden hahah