Vreemd gevoel in buik

Lou2504
5 dagen geleden
Volgen
Hallo iedereen, het is mijn eerste zwangerschap en ik testte vandaag positief op mijn nod. Ik heb alleen een vreemd gevoel in mijn buik. Geen krampen of rommelende dramen eerder een drukkend gevoel. Heeft iemand dit nog?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
oksanaa
5 dagen geleden
Ik heb ook een beetje een vreemd gevoel, toch een soort van “ongesteldheids krampjes” maar dan niet zo erg oid.. ook mijn eerste zwangerschap dus ik kan je er verder helaas niks over vertellen😅
  • Rapporteren
jcf
5 dagen geleden
Ik ben 4+6 zwanger. Ik heb ook een beetje een drukkend gevoel. Alsof er een hele strakke elastiek door mijn buik loopt ofzo. Moeilijk uit te leggen, maar een heel vreemd gevoel.
  • Rapporteren
Svaec
5 dagen geleden
Ja precies dat heb ik ook beetje zeurende drukkende pijn ofzo
  • Rapporteren
moontje_mona
5 dagen geleden
Je baarmoeder gaat groeien en je organen gaan plek maken. Dat geeft een raar gevoel in je buik. Een wat drukkend gevoel zeg maar.
  • Rapporteren
Eva_L
5 dagen geleden
Ja, precies dit gevoel had ik ook. Vandaag 4+5, en sinds gisteren is dat gevoel minder aan het worden. Het is idd een vreemd drukkend gevoel.
  • Rapporteren
k25ri
5 dagen geleden
Lastig om het gevoel te omschrijven maar inderdaad een drukkend gevoel. Soms het idee dat het op lichte spierpijn in de buik lijkt als ik het aanspan..
  • Rapporteren
judithmess
5 dagen geleden
Heb ik ook, savonds soms meer dan overdag. Heel lastig omdat ik constant pieker hierover. Gynea zei me dat dit trekkerig, zeurig, duwend gevoel heel normaal is in het begin.
  • Rapporteren
Lou2504
5 dagen geleden
Reactie op judithmess
Heb ik ook, savonds soms meer dan overdag. Heel lastig omdat ik constant pieker hierover. Gynea zei me dat dit trekkerig, zeurig, duwend gevoel heel normaal is in het begin.
Oh dat stelt me wel gerust!
  • Rapporteren
Loes29b
5 dagen geleden
Oh wat fijn om dit te lezen! Dit gevoel heb ik precies ook... je blijft toch zoeken naar bevestigingen of alles gewoon goed gaat!
  • Rapporteren
Gina0420
5 dagen geleden
Heel fijn om te lezen dit. Ik ben vanaf de test bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, omdat mijn tests 4 dagen heel licht bleven. 5e dag laten bloedprikken en kreeg te horen dat hcg hormoon normaal gestegen was. Maar nu ik steeds buikpijn/krampen heb (bij eerste zwangerschap niet) blijf ik maar bang zijn dat de pijn/krampen komt doordat een eitje in mijn eileiders groeit. Deze reacties stellen mij dan toch weer gerust. Ik heb ook vooral savonds het meeste last.
  • Rapporteren
Célinetje
5 dagen geleden
Ik had hier vooral in week 4 last van. Nu 5w1d en nog amper een krampje. Hopelijk is dat geen slecht teken..😔
  • Rapporteren
StaceyMyla
5 dagen geleden
Jaa dat heb ik zelf ook indd af en toe. Dan zakt het weer een beetje en dan komt het weer. En echt een lege maag al paar dagen honger en vooral in eiwitten. Super vaag. Vanacht achter gekomen dat ik zwanger ben en nog geen oog dicht gedaan.
  • Rapporteren
Lou2504
4 dagen geleden
Reactie op Gina0420
Heel fijn om te lezen dit. Ik ben vanaf de test bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, omdat mijn tests 4 dagen heel licht bleven. 5e dag laten bloedprikken en kreeg te horen dat hcg hormoon normaal gestegen was. Maar nu ik steeds buikpijn/krampen heb (bij eerste zwangerschap niet) blijf ik maar bang zijn dat de pijn/krampen komt doordat een eitje in mijn eileiders groeit. Deze reacties stellen mij dan toch weer gerust. Ik heb ook vooral savonds het meeste last.
Ja ik heb s'avonds inderdaad ook het meeste last en dan vooral als ik in bed lig. Misschien omdat ik er dan meer op ga letten. Veel succes in ieder geval! Dat deze spannende weken maar snel voorbij zijn!
  • Rapporteren