Waar genieten jullie nog van?

Tessie17
4 maanden geleden
Volgen
Ik kan zelf bijvoorbeeld nog heel erg genieten van op mijn buik slapen ๐Ÿ˜. En voor ons is het (als het allemaal goed gaat) de eerste. Dus geniet nu ook nog bewust van de vrijheid die we hebben ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Marietje-25
4 maanden geleden
Ik geniet nu vooral erg van mijn mooi oplopende testen. En ik geniet er ook van dat ik straks nog 8 maanden met mijn huidige jongste alleen thuis ben voordat er een kleintje bij komt
  • Rapporteren
Anoukx95
4 maanden geleden
Ooooo dat buikslapen herken ik zo ! Ik probeer er al aan te wennen om op mijn rug / zij te slapen, maar dat wordt nog leuk..... haha ik geniet vooral van het feit dat het me gelukt is om heel veel vervangend eten te vinden . Ik ben dol op rosbief, chorizo, parmaham, ossenhaas, biefstuk, filet, zalm en ga zo nog even door ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Ook geniet ik heel erg van alle spontane afspraken met vrienden, straks moet er rekening met een baby gehouden worden, dus nu kunnen we gezelligheid nog lekker spontaan en last minute plannen haha Ik geniet wat minder van het feit dat we nog maar 5 weken zijn en het dus nog met niemand kunnen delen( klinkt heel ondankbaar omdat het natuurlijk geweldig is dat ik zwanger ben ๐Ÿ˜ ) . Ik dacht dat het me makkelijker af zou gaan, ,maar merk dat ik elke x in men vrije tijd op dit forum meelees omdat ik het verder met niemand erover kan hebben๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Leetje93
4 maanden geleden
Ik geniet heel erg van het feit dat ik nu heel veel kan slapen, aangezien dat er, als het inderdaad allemaal goed gaat, over een aantal maanden niet meer in zal zitten.
  • Rapporteren
Tessie17
4 maanden geleden
Reactie op Anoukx95
Ooooo dat buikslapen herken ik zo ! Ik probeer er al aan te wennen om op mijn rug / zij te slapen, maar dat wordt nog leuk..... haha ik geniet vooral van het feit dat het me gelukt is om heel veel vervangend eten te vinden . Ik ben dol op rosbief, chorizo, parmaham, ossenhaas, biefstuk, filet, zalm en ga zo nog even door ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Ook geniet ik heel erg van alle spontane afspraken met vrienden, straks moet er rekening met een baby gehouden worden, dus nu kunnen we gezelligheid nog lekker spontaan en last minute plannen haha Ik geniet wat minder van het feit dat we nog maar 5 weken zijn en het dus nog met niemand kunnen delen( klinkt heel ondankbaar omdat het natuurlijk geweldig is dat ik zwanger ben ๐Ÿ˜ ) . Ik dacht dat het me makkelijker af zou gaan, ,maar merk dat ik elke x in men vrije tijd op dit forum meelees omdat ik het verder met niemand erover kan hebben๐Ÿ™ˆ
Oh herken ik helemaal! Vooral dat nog niet delen.
  • Rapporteren
Cรฉlinetje
4 maanden geleden
Wauw, heerlijk om te lezen dat jullie kunnen genieten van de kleine dingen! Ik heb het enorm moeilijk met genieten omdat ik zo bang ben dat er wat fout gaat... van zodra ik iets voel, denk ik dat er iets fout is. Maar wanneer ik niets voel, denk ik weer dat het fout gaat ๐Ÿ™„๐Ÿ™„
  • Rapporteren
Sylviaa7
4 maanden geleden
Ik vind het niet kunnen delen eigenlijk stiekem best leuk, nog even een geheimpje voor ons tweeรซn. Alleen vervelend omdat ik eigenlijk altijd wel een drankje neem als we met vrienden zijn en we het daardoor dus best snel โ€œmoetenโ€ vertellen. En ik ga nog heel erg genieten met mijn peuter voordat ik mโ€™n aandacht moet verdelen! Ik denk dat we nog lekker samen gaan peuterzwemmen!
  • Rapporteren
Gina0420
4 maanden geleden
Reactie op Anoukx95
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap tot aan de bevalling op mijn buik geslapen! Maak je er dus niet al te druk om!
  • Rapporteren
DRF21
4 maanden geleden
Ik ben helemaal verliefd op het idee. Ik geniet erg van mijn man en de hond en de vrijheid die we nu hebben. Heb het moeilijk op het werk en nu valt het zo mee ik aai dan over mijn buik en denk aan het avontuur wat komt. Vind het zo bijzonder dat ik nergens meer alleen ben en een klein wondertje mee draag. Als ik naar mijn man kijk, ben ik me aan het voorstellen wat ik hoop dat mijn kind overneemt aan uiterlijke kenmerken. En door al dit geluk barst ik van de energie dus de soon to be baby kamer is al bijna leeg geruimd en achterstallige klusjes zijn opgepakt. Heb moeite met het niet zeggen wil zo graag dit geluk delen en starten met shoppen na de 12 weken echo.
  • Rapporteren
nini97
4 maanden geleden
Reactie op Anoukx95
Hoi! Ik ken het gevoel hier. Wij hebben het gisteren aan zijn vrienden verteld en straks aan onze ouders. Ik werd gek van dat zwijgen. Als er iets miss gaat ga je de steun toch goed kunnen gebruiken! Snap ook eigenlijk niet waarom het precies verwacht word om een zwangerschap stil te houden! Als je dan een miskraam hebt kan het eens zo moeilijk zijn, want mensen kunnen er dan geen rekening me houden.
  • Rapporteren