4 Reacties

één jaar geleden

In de ochtend is ons zoontje 5 uur wakker. Dan slaapt hij meestal 1.5/2 uur. En dan weer 5 uurtjes wakker. Hier doet hij het goed op. Ik merk wel dat de ene dag slapen makkelijker gaat als de andere. Bij mij valt hij sneller in slaap tussen de middag en bij mijn man sneller in de avond. Hij is gewend aan bepaalde patronen. Als we daarvan afwijken dan duurt het veel langer.

één jaar geleden

Slaapt van 19.00 uur tot 6.30/7.00 uur. Is nu 6 weken gestopt met haar middagslaapje en valt alleen nog in slaap als we onderweg zijn met de auto(magische auto haha) je merkt ook wel dat ze t eigenlijk nog net nodig heeft want in de avond is ze ontzettend moe.

één jaar geleden

Hier heeft ze eigenlijk nog steeds 2 uurtjes slaap nodig (ergens) in de middag. Maar op hele rustige dagen, merken we dat ze dan eigenlijk niet moe genoeg is voor de nacht. Maar als we het middagslaapje proberen in te korten is ze enorm verdrietig en chagrijnig de rest van de middag 😅 De meeste dagen hebben we gelukkig genoeg ruimte voor activiteiten waardoor ze moe genoeg wordt voor de nacht. Als ze heel druk is geweest slaapt ze soms zelfs 3-4 uur. En dan zonder problemen de nacht verder. Wakkertijd is lastiger, omdat ze soms prima de hele dag wakker is, dan savonds erg moe, en doen we haar 2 uurtjes eerder naar bed voor de nacht, slaapt ze in 1 ruk door. Maar het kan ook alles ertussen zijn.

één jaar geleden

Hier gaat ze eigenlijk standaard naar bed na de lunch. Rond half 1/1 uur en slaapt tot 3. Soms moeten we ze wakker maken