26 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, ik sportte ook 2 a 3 keer in de week. Ben nu ook actief aan het wandelen. Wij proberen elke dag te wandelen en dan min een uur! Gelukkig lukt dit nog. Aan het begin van de wandeling voel ik wel mijn banden. Maar als ik door zet gaat deze pijn vanzelf weg. Aan het begin van mijn zwangerschap hield ik 1 uur niet vol, omdat ik anders misselijk werd.

5 jaar geleden

Ik wandel 2 x minimaal 20minuutjes per dag. Moet wel zeggen vooral voor de hond 😂 Krijg tijdens het wandelen snel last van lage rugpijn en zware buik, maar de fysio zegt dat het belangrijk is om te blijven bewegen dus dan doen we dat maar.

5 jaar geleden

Ik probeer 3 a 4 keer per week minimaal 45 minutes te wandelen. Vaak geen zin om te gaan, maar als je eenmaal buiten bent is het vaak heerlijk!

5 jaar geleden

Ik wandel elke dag een half uur voordat ik aan het werk ga. Dan stap ik flink door en voel ik mijn buik aan het einde. Als ik wat rustiger aan doe houd ik het langer vol, soms wel een uur/anderhalf uur (5km).

5 jaar geleden

Wij hebben een hond en hierdoor probeer ik 2 maal daags een half uur te wandelen.. afhankelijk van het weer. Tot nu toe hou ik het goed vol en krijg ik er energie van. Ben nu 28+5 dagen.

5 jaar geleden

Ik probeer iedere dag te wandelen, meestal rond de 2/3 kilometer. Dit lukt niet altijd door bekken klachten, soms ben ik met een kwartiertje weer thuis, maar vind het fijn om wel iedere dag even die beweging te hebben.

5 jaar geleden

Hier 28 weken en wandel 2x per dag 15 minuten en minimaal 1x per dag 30 minuten (met de hond). Soms nog een 4de x maar meestal doet mijn partner dit. Langer red ik niet meer want dan krijg ik last van mijn bekken en loop ik de volgende dag helemaal niet meer..

5 jaar geleden

1x een uur, of 2x een half uur per dag (mede omdat de hond ook uit moet) Ben 28 weken zwanger. Mis het wel om langer te kunnen wandelen... na een uur voel ik het wel echt aan mijn buik, banden en/of bekken

5 jaar geleden

3 x in de week en dan 3 kwartier of half uurtje

5 jaar geleden

Iedere dag 5 a 6 km, maar soms met regen bijv 3 of 4 km

5 jaar geleden

5 a 6 keer per week 20 minuten tot max een half uur per dag

5 jaar geleden

Heel wisselend, soms elke dag een half uurtje als werk en weer t toelaten en soms doordeweeks weinig en dan in t weekend goede 2uur. 😊 vind wandelen heerlijk, maar wel in een bos. Vind in de stad wandelen wel saai.

5 jaar geleden

meestal 2 x per dag met de hond. Maar 45 min a 1 uur is voor mij voldoende. Nadien heb ik te veel pijn aan mijn bekken en harde buiken.

5 jaar geleden

Ik liep tot 26 weken een uur per dag, verdeeld over ochtend en avond. In het weekend soms 2 of 3 uur achter elkaar. Door corona, geen pauzes, haha. Maar nu mag ik niet meer door teveel harde buiken. Erg jammer! Voor de zwangerschap ook veel lange afstand, meerdaags, enzo

5 jaar geleden

Ik heb tot week 26 netjes mijn 10.000 stappen per dag gehaald en deed ook oefeningen erbij. Helaas kreeg ik erg last van mijn stuitje en onderrug dus nu wandel ik tot het zeer gaat doen en ga daarna even plat. Ligt echt aan de dag hoe ver het gaat. Gister 10.000 weer gehaald en vandaag sta ik de kelder kast uit te ruimen en moet ik om de 5 minuten even plat gaan liggen 🥲 Luister goed naar je eigen lichaam!

5 jaar geleden

Wat wandelen jullie veel! Ik mag trots zijn op mezelf als ik aan een uurtje per week kom... Beter voor de baby dat ik toch wat meer ga bewegen...

5 jaar geleden

27 min per dag dankzij de "ommetje" app! 🥰

5 jaar geleden

Ik ben gestopt met wandelen, wat ik voorheen wel veel deed. Ik moet na 15 min plassen, en heb last van bekkenpijn, en harde buiken na het lopen. Dus ik ga weer lopen na de bevalling zodra het weer kan.

5 jaar geleden

Reactie op Raaau-

27 min per dag dankzij de "ommetje" app! 🥰
Wat een goede tip. Ik heb de ap ook gedownload en ik start morgen !

5 jaar geleden

Elke dag of als mijn agenda op werk te druk is om de dag doe ik 4 km lopen binnen 50 min of zo. Anders slaap ik slecht. Ik doe ook zo’n bandje rondom mijn buik om te helpen met mijn buik dragentijdens het lopen