26 Reacties
5 jaar geleden
Hoi, ik sportte ook 2 a 3 keer in de week. Ben nu ook actief aan het wandelen. Wij proberen elke dag te wandelen en dan min een uur! Gelukkig lukt dit nog. Aan het begin van de wandeling voel ik wel mijn banden. Maar als ik door zet gaat deze pijn vanzelf weg. Aan het begin van mijn zwangerschap hield ik 1 uur niet vol, omdat ik anders misselijk werd.
5 jaar geleden
Ik wandel 2 x minimaal 20minuutjes per dag. Moet wel zeggen vooral voor de hond 😂 Krijg tijdens het wandelen snel last van lage rugpijn en zware buik, maar de fysio zegt dat het belangrijk is om te blijven bewegen dus dan doen we dat maar.
5 jaar geleden
Ik wandel elke dag een half uur voordat ik aan het werk ga. Dan stap ik flink door en voel ik mijn buik aan het einde. Als ik wat rustiger aan doe houd ik het langer vol, soms wel een uur/anderhalf uur (5km).
5 jaar geleden
1x een uur, of 2x een half uur per dag (mede omdat de hond ook uit moet) Ben 28 weken zwanger. Mis het wel om langer te kunnen wandelen... na een uur voel ik het wel echt aan mijn buik, banden en/of bekken
5 jaar geleden
meestal 2 x per dag met de hond. Maar 45 min a 1 uur is voor mij voldoende. Nadien heb ik te veel pijn aan mijn bekken en harde buiken.
5 jaar geleden
Ik heb tot week 26 netjes mijn 10.000 stappen per dag gehaald en deed ook oefeningen erbij. Helaas kreeg ik erg last van mijn stuitje en onderrug dus nu wandel ik tot het zeer gaat doen en ga daarna even plat. Ligt echt aan de dag hoe ver het gaat. Gister 10.000 weer gehaald en vandaag sta ik de kelder kast uit te ruimen en moet ik om de 5 minuten even plat gaan liggen 🥲
Luister goed naar je eigen lichaam!
5 jaar geleden
Wat wandelen jullie veel! Ik mag trots zijn op mezelf als ik aan een uurtje per week kom... Beter voor de baby dat ik toch wat meer ga bewegen...
5 jaar geleden
Reactie op Raaau-
27 min per dag dankzij de "ommetje" app! 🥰
Wat een goede tip. Ik heb de ap ook gedownload en ik start morgen !