18 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben van plan om mn enveloppes in de loop van volgende week te laten afkomen. En doopsuikers half februari

5 jaar geleden

Wij hebben dat vorige x een 2 maand voor de bevalling gedaan. We zijn nu 26w en hebben morgen een eerste afspraak rond de kaartjes.

5 jaar geleden

Ik ben 28 weken en ik ga eerstdaags de enveloppen bestellen zodat ik de etiketten met adressen kan plakken. Voor het doopsuiker hebben we nu donderdag een afspraak om alles te bespreken. Ik vraag mij nu gewoon af hoeveel te bestellen... door de huidige maatregelen komen mensen niet tot bij ons. maar wil toch iets achter de hand hebben...

5 jaar geleden

de kaartjes zijn al klaar... enkel nog het gewicht, lengte en datum aan te passen 😊

5 jaar geleden

Kaartjes zijn klaar. Vandaag de doopsuiker afgemaakt 🥰

5 jaar geleden

Ik ben 26 weken en hebben morgen een afspraak

5 jaar geleden

Vraag ik me ook af. Ik denk dat ik het deze week ga regelen. Ik ben bijna 27 weken en door Corona en die pakketjes vertraging ben ik bang dat ik niet alles op tijd heb.

5 jaar geleden

Reactie op TianaL

Kaartjes zijn klaar. Vandaag de doopsuiker afgemaakt 🥰
Wat mooi! Wat zit er in die doosjes?

5 jaar geleden

Reactie op Nuit

Wat mooi! Wat zit er in die doosjes?
Suikerbonen ( België ) en in de zakjes snoepjes

5 jaar geleden

Reactie op Mama voor de 2 keer

Ik ben 28 weken en ik ga eerstdaags de enveloppen bestellen zodat ik de eti ...
Tel u familie en close vrienden doenlijk ook en maak dat klaar als presentatie en voor de rest heb ik alles hier liggen om direct ge maken als ik weet dat er iemand zou langskomen of zo heb voorzien 24 snoepzakjes waar ik er maar 6 maak of zo. 24gin flesjes 24 buisjes met suikerbonen waar ik ook nie alles van maak uiteraard maar wel heb liggen thuis en 12potjes met badzout

5 jaar geleden

Ben 29w. Kaartje is online en kan ik veranderen tot aan geboorte hoe ik wil. De enveloppes bestel ik een van dees zodat de adressen erop komen en zorg dat ik alles al in huis heb voor de doopsuiker deze maand dat ik op gemak thuis kan maken

5 jaar geleden

Nu 28 weken en geboortekaartje is af. Nu wachten op proefdruk en dan enveloppes en doopsuiker bestellen :)

5 jaar geleden

Moet hier dringend mee beginnen... maar ik verdwaal een beetje in het overaanbod aan kaartjes en weet niet goed wat ik wil, vind meerdere stijlen wel leuk en niks dat er tot nu toe uitspringt... Doopsuiker enzo gaat niet wel sneller gaan denk ik.

5 jaar geleden

Reactie op grlpwr

Moet hier dringend mee beginnen... maar ik verdwaal een beetje in het overa ...
*gaat wel sneller Dacht zelf aan doopsuiker / zeepjes / koekjes / badzout Kennen jullie nog leuke sites hiervoor?

5 jaar geleden

Ik heb mijn doosjes en zeepjes al lang klaar omdat ik verplicht thuis gezet ben vanaf ik wist dat ik zwanger was. Ik had toen net enkele maanden een plotter dus ben ik zelf aan de slag gegaan. Ik ga de doosjes niet met suikerbonen vullen aangezien ik dat zelf niet zo lekker vind, maar dat is persoonlijk. Het zullen dus snoepjes worden en dat kan ik eender wanneer halen. Het kaartje staat ook al klaar in de Ava shop, enkel nog gewicht, lengte, etc aanpassen. Deze week ga ik ook al adres stickers maken zodat we ze enkel nog moeten opkleven. Ik zou er nu persoonlijk wel niet te lang mee wachten want vooraleer ik mijn goesting gevonden had... 🤭 Het kaartje is dus niet zo'n probleem, maar als je de doopsuiker ergens laat klaarmaken zou ik toch al beginnen rond kijken.😁

5 jaar geleden

Als je zelf de doopsuiker maakt (snoepjes in doosjes enzo), hoeveel tijd op voorhand maken jullie dat dan?

5 jaar geleden

Hier staan de kaartjes ook al online ‘klaar’. De verpakking voor doopsuiker en suikerbonen zelf heb ik vandaag besteld (nu 29w), dus hopelijk binnen 2 weken ongeveer alles in huis ☺️

5 jaar geleden

Ik ben 26 weken en heb een proefkaartje gemaakt. Dit weekend gaan we voor doopsuiker kijken. Ik ben bang dat de winkels terug sluiten en zoiets online bestellen zie ik toch niet zitten.