18 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben van plan om mn enveloppes in de loop van volgende week te laten afkomen. En doopsuikers half februari
5 jaar geleden
Ik ben 28 weken en ik ga eerstdaags de enveloppen bestellen zodat ik de etiketten met adressen kan plakken. Voor het doopsuiker hebben we nu donderdag een afspraak om alles te bespreken. Ik vraag mij nu gewoon af hoeveel te bestellen... door de huidige maatregelen komen mensen niet tot bij ons. maar wil toch iets achter de hand hebben...
5 jaar geleden
de kaartjes zijn al klaar... enkel nog het gewicht, lengte en datum aan te passen 😊
5 jaar geleden
Reactie op Mama voor de 2 keer
Ik ben 28 weken en ik ga eerstdaags de enveloppen bestellen zodat ik de eti ...
Tel u familie en close vrienden doenlijk ook en maak dat klaar als presentatie en voor de rest heb ik alles hier liggen om direct ge maken als ik weet dat er iemand zou langskomen of zo heb voorzien 24 snoepzakjes waar ik er maar 6 maak of zo. 24gin flesjes 24 buisjes met suikerbonen waar ik ook nie alles van maak uiteraard maar wel heb liggen thuis en 12potjes met badzout
5 jaar geleden
Ik heb mijn doosjes en zeepjes al lang klaar omdat ik verplicht thuis gezet ben vanaf ik wist dat ik zwanger was. Ik had toen net enkele maanden een plotter dus ben ik zelf aan de slag gegaan. Ik ga de doosjes niet met suikerbonen vullen aangezien ik dat zelf niet zo lekker vind, maar dat is persoonlijk. Het zullen dus snoepjes worden en dat kan ik eender wanneer halen.
Het kaartje staat ook al klaar in de Ava shop, enkel nog gewicht, lengte, etc aanpassen. Deze week ga ik ook al adres stickers maken zodat we ze enkel nog moeten opkleven.
Ik zou er nu persoonlijk wel niet te lang mee wachten want vooraleer ik mijn goesting gevonden had... 🤭
Het kaartje is dus niet zo'n probleem, maar als je de doopsuiker ergens laat klaarmaken zou ik toch al beginnen rond kijken.😁
5 jaar geleden
Ik ben 26 weken en heb een proefkaartje gemaakt. Dit weekend gaan we voor doopsuiker kijken. Ik ben bang dat de winkels terug sluiten en zoiets online bestellen zie ik toch niet zitten.