19 Reacties

2 jaar geleden

Ik wacht altijd even met kleding kopen tot ik vind dat de kleertjes niet mooi meer vallen ( beetje strak of etc)

2 jaar geleden

Hier mannetje van 20 april en 11kilo ik heb nu kleren maat 86 besteld en 80 zit ook prima maat 86 misstaat ook niet 馃ぃ

2 jaar geleden

Wanneer het past.. 馃槂

2 jaar geleden

Ik ga altijd naar de volgende maat over wanneer hij op t aantal cm zit van de vorige maat. Dus wanneer hij (ongeveer) 80cm is dan ga ik over op 86

2 jaar geleden

Ik ga altijd over als ik merk dat het kleding wat aan de kleine kant word. M'n dochter is van 30-3 en zit nu net in maatje 74, wat bij veel kledingstukken ook nog iets te ruim zit.

2 jaar geleden

Ik wacht altijd even met kleding kopen tot ik vind dat de kleertjes niet mo ...
Dat doe ik ook. Ik heb alleen een uitzondering op bodies met korte mouwen. Dat is niet echt seizoensgebonden 馃構

2 jaar geleden

Echt wachten hoor, zo snel gaat het met deze maten niet meer. En dit zegt een ervaringsdeskundige met een kindje van mei waarvoor ik allemaal 86 had gekocht voor de zomer. Je raad het al, pastte in de winter..

2 jaar geleden

Onze jongen is nu 10 maanden en heeft maat 92/98 馃ぃ

2 jaar geleden

Ben ik de enige die al bijna een hele garderobe voor aankomend winter gekocht heeft馃槴 De sale is zo verleidelijk 馃檲 Meneer zit nu in 74 en heb al veel in maat 86 gehaald

2 jaar geleden

Ze is van 11 april. Hier zit ze nog in maatje 74. 80 Is meestal echt nog groot. Ze weegt 8,5kg en is 71 cm. Ik vraag me af als 86 zelf niet te groot zal zijn voor de zomer. Ik wacht af tot het echt lente wordt om veel te kopen 馃槄.

2 jaar geleden

Ik wacht ook met kopen. Ik kan echt niet inschatten wanneer een volgende maat nodig is. Overigens wisselt het erg per merk hoe alles valt en welke maat onze zoon draagt.

2 jaar geleden

Ik heb wel geleerd om een maatje groter te nemen. Het maakt ook niet veel uit als je de mouwtjes iets moet oprollen. Kunnen ze het toch iets langer dragen.

2 jaar geleden

Waarom niet gewoon pas kopen als je merkt dat de huidige maat wat strakker begint te zitten?馃槄

2 jaar geleden

Je kunt natuurlijk gerust een setje (of twee) kopen die gebruikt als overstap, zo geef je jezelf wat ruimte om kleertjes te kopen als het wel zover is. Het is meestal niet in 茅茅n keer super warm dus zou vooralsnog geen korte broekjes en t shirts kopen maar een dunner lang broekje kan op een warmere lente of herfstdag ook

2 jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Ben ik de enige die al bijna een hele garderobe voor aankomend winter gekoc ...
Hahaha heerlijk! Ik doe dit ook. Sale shoppen, shirtjes/vestjes broekjes, alles is te combineren en of het nou lente/zomer/herfst of winter is.. ach ;) (maat is een gokje)

2 jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Ben ik de enige die al bijna een hele garderobe voor aankomend winter gekoc ...
Nee hoor.. shop heeerlijk vooruit 馃槀

2 jaar geleden

Hahaha heerlijk! Ik doe dit ook. Sale shoppen, shirtjes/vestjes broekjes, a ...
En is het toch een verkeerd maat of seizoen heb je nog altijd vinted om het te verkopen馃憣馃挭

2 jaar geleden

Merkte bij mijn eerste dat ze heeeel lang in maatje 68 zat. Ze is ook wel klein maar met haar eerste verjaardag droeg ze 74. Daar ging ze snel uit en 80/86 zat ze ook weer heel lang in. Voor mijn tweede dochter heb ik op zolder heel veel kleertjes liggen in verschillende maten van mijn oudste en van mijn nichtje. Ik had pas maat 74 gepakt en aan gepast maar dat was nog echt te groot. Maat 62 wordt nu langzaamaan te krap.