46 Reacties
5 jaar geleden
Ik mag op 16 augustus mijn early test doen, ga hem in de ochtend en in de avond doen. Succes 😉
5 jaar geleden
Wat leuk dat ik gelijk zoveel reacties heb gekregen, dankjulliewel! Ik ga het zo gewoon proberen en haal er wel 2 voor de zekerheid, na een paar maanden negatief testen en eindelijk overtijd durf ik het bijna niet, bang voor teleurstelling.. Maar moet haast wel positief zijn nu!!! :D
5 jaar geleden
Ik heb 5 dagen voor nod ‘s ochtends positief getest, de dag na nod nog eens getest in de middag en was meteen een knaltest!
5 jaar geleden
Ik had vorige week donderdag ongesteld moeten worden. Dinsdagochtend de test gedaan! Het is idd het beste met ochtend urine omdat het zwangerschapshormoon dat het sterkst is! Maar als je zwanger bent is het HCG hormoon de hele dag aanwezig :) succes!
5 jaar geleden
Ik zou net als jou afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, had dinsdag ochtend de vroege test van de action gedaan en gaf direct 2 streepjes, volgende dag cb test met tijdsindicator en gaf ook direct zwanger 2-3 aan. Ik heb de cb test gewoon in de middag gedaan, dat kan tegenwoordig met bijna alle testen.
5 jaar geleden
Wat spannend! Ik duim voor je! Koop de 2 voor €5 van de kruidvat. Goedkoop, werken top en hebben geen hoge hcg level nodig
5 jaar geleden
Hoi! Ik ben benieuwd, laat je het resultaat nog even weten?! Ik heb drie dagen voor de NOD positief getest met de twee Kruidvat testjes voor 5 euro en toen kreeg ik een licht streepje. Nu drie dagen na NOD een knaller! Ik had 2 dagen voor de NOD ook nog een Clear Blue digitaal gedaan in de middag, die was ook goed! Dus kan best nu gelijk :) Ik ga duimen!!!
5 jaar geleden
Ik heb 2 dagen voor NOD positief getest. Daarn lieper de tests mooi op. Ik heb er 3 gedaan omdat ik het niet kon geloven. En ik heb daarna een cb weken indicator test gedaan uit nieuwsgierigheid. En een week later nog eens die met weken indicator uit nieuwsgierigheid.