19 Reacties

5 jaar geleden

Weleda calendula lijn 👌

5 jaar geleden

Ik ga voor neutral, vooral omdat er bij ons in de familie nogal heftige eczeem voorkomt... Zwitzal is hier een no go 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Weleda calendula lijn 👌
Wij ook! Die is echt super fijn

5 jaar geleden

Rituals hebben wij gekocht, ruikt heerlijk!

5 jaar geleden

Dan is de kruidvat aanbieding in Nederland beter, 1+1 :)

5 jaar geleden

https://www.trekpleister.nl/zwitsal-wasgel/p/4978982 is dit niet voordeliger? € 14,97 voor 6 stuks.

5 jaar geleden

Ik wilde eigenlijk helemaal geen wasgel gaan gebruiken. Ik las dat dat niet nodig is en zelfs afgeraden werd?

5 jaar geleden

Ik wilde eigenlijk helemaal geen wasgel gaan gebruiken. Ik las dat dat niet ...
't is zonde van zo'n teer huidje om er allerlei rotzooi op te smeren. Sommige vinden voor het wadden zeep toch wel lekker. Ik zou voor iets natuurlijks gaan. Weleda/Naïf zijn prima alternatieven voor Zwitsal.

5 jaar geleden

Reactie op Annaghha

't is zonde van zo'n teer huidje om er allerlei rotzooi op te smeren. Sommi ...
Wadden = wassen

5 jaar geleden

Alleen water. En als ze echt vies zijn, natuurlijke olie. Bij onze oudste pas rond 1/1,5 zeep en shampoo en zo gaan gebruiken

5 jaar geleden

Mustela 🥰

5 jaar geleden

Wij gaan alleen zwitsal badolie gebruiken.

5 jaar geleden

Weleda calendula lijn 👌
Hier ook

5 jaar geleden

Alleen water. Eventueel een zeepvrije wasgel als de kleine ergens heel erg vies is, maar dan ga ik alleen dat lichaamdeel met de wasgel wassen. Alleen water is beter voor de huid.

5 jaar geleden

Naïf❤️

5 jaar geleden

Mustela

5 jaar geleden

Wij gebruiken de zwitsal slaapzacht.. heerlijk! Niet te veel gebruiken als je gaat wassen maar het ruikt zo lekker! En tipje was de haren niet teveel met shampoo want daarmee voorkom je berg!

5 jaar geleden

Bij Trekpleister krijg je 50% korting

5 jaar geleden

Wij gebruiken wel gewoon Zwitsal voor onze dochter, heeft er nooit last van gehad en krijgt er een lekker zacht huidje van. Vorige week had ze last van waterpokken en toen natuurlijk geen Zwitsal gebruikt. Kinderen of baby's met een gevoelige huid/eczeem o.i.d. kunnen ook veel hebben aan een havermoutbadje, dit werkte echt super goed tegen de jeuk en haar bultjes droogde snel in. Je kunt gewoon verse havermout in bv. een hydrofiel washandje doen, deze goed afsluiten met bv. een haarelastiekje en als theezakje in het water leggen of nat tegen de gevoelige plekjes deppen. Ik dacht dat ze hierdoor niet zo fris zou ruiken maar ze was heerlijk zacht en rook heerlijk na de havermoutbadjes. Bij de baby zullen we straks kijken of hij ook tegen Zwitsal kan en anders zijn we zo overgestapt naar een ander merk zonder parfum.