12 Reacties

2 jaar geleden

Hut bouwen, sleetje rijden, plassen stampen, speelgoed wat je kind leuk vind, knutselen, spelletjes, op visite gaan bij andere kinderen zoiets?

2 jaar geleden

Ik onderneem vrij weinig met de kinderen, de oudste is 2 en de jongste 1, afgelopen winter waren mijn 'uitjes' lopend naar de supermarkt als het droog bleef, de oudste kon dan lekker een stuk lopen en de frisse lucht is wel goed. Ik heb de intentie wat meer met ze te gaan doen wat deze zomer redelijk lukt. Hier zijn kleurboeken een grote hit, muziek opzetten doet altijd goed of een kleed op de grond met alle kussens en knuffels vermaken ze zich heerlijk in. Monkey town heb ik ook net ontdekt, dat kan leuk in alle seizoenen.

2 jaar geleden

Ik ervaar het soms ook zo. Dan probeer ik zoveel als mogelijk de dag te breken.. Gaan wandelen of fietsen, naar iemand gaan die ook kids heeft, uitje naar de supermarkt…. De hele dagen binnen kunnen zo vermoeiend zijn hè!

2 jaar geleden

Ik ben ook echt zelf het liefst buiten, dus probeer op mamadag met iemand met kind af te spreken en gaan standaard in de ochtend naar de stad voor boodschappen e.d. Als ik geen uitje heb gaan we bijvoorbeeld naar de speeltuin. Ik zou dan denk ik naar een museum gaan dat leuk is voor kleine kinderen, binnenspeeltuin, dat soort dingen.

2 jaar geleden

Reactie op Evavs1990

Ik ben ook echt zelf het liefst buiten, dus probeer op mamadag met iemand m ...
Ik ben een laatbloeier dus heb helaas geen vriendinnen met kleine kinderen meer. Aan wat voor musea denk je dan voor zulke kleine kids?

2 jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Ik ben een laatbloeier dus heb helaas geen vriendinnen met kleine kinderen ...
Nijntje museum in Utrecht bijvoorbeeld! Oh en kijk eens op www.opwegmetmama.nl voor nog veel meer leuke tips!

2 jaar geleden

Ik ben ook geen koekjesbakmoeder dus zoveel mogelijk naar buiten met een goed pak aan (die van IELM) of een cafeetje met speelhoek of binnenspeeltuin. Maar vooral gewoon naar buiten!

2 jaar geleden

Hier is ze gek op monkey town, lekker klauteren en proberen zonder dat vallen pijn doet.

2 jaar geleden

Reactie op Xind

Hier is ze gek op monkey town, lekker klauteren en proberen zonder dat vall ...
Oh en we gaan nu ook naar dreumesdans elke vrijdagochtend, ook erg leuk

2 jaar geleden

Lekker dikke kleertjes aan en buiten! Heerlijk en beter dan die hitte van nu🙈

2 jaar geleden

- Ielm pak en regenlaarsjes aan. Naar de speeltuin of het bos. Tasje meenemen voor eikels, kastanjes etc. - Ballorig, kinderboerderij, zwemmen. - Kleien, verven, kleuren - Pikler driehoek voor de grofmotorische uitspattingen op een slecht weer dag. - Klimparcour in huis maken. - Uitgebreid badderen samen

2 jaar geleden

Kind verf kopen wel was baren ik weet dat veel gedaan en wandelen