7 Reacties

5 jaar geleden

Kleine regelmatige maaltijden, zorg ervoor dat je echt om de 2-3 uur iets eet. Wat goed helpt is gember thee, droge cracotte of cracker, tuc, toastje met zeezout, of naturel yoghurt of kwark

5 jaar geleden

Bij mij helpen eierkoeken heel erg.

5 jaar geleden

Ik neem van die droge crackertjes in de ochtend voor ik uit bed stap. gele vla en gemberpillen werken ook. Bij mij is t het allerbelangrijkste dat ik super regelmatig wat eet. Zodra mn maag leeg raakt word ik misselijk dus dat probeer ik te voorkomen

5 jaar geleden

Droog brood helpt bij mij...

5 jaar geleden

Droge rijstwafels, beschuit, crackers, ontbijtkoek, komkommer, soep. Dat is momenteel wat ik eet. En minstens 1 keer per uur, anders gaat het mis. En vooral niks vets. Ik lees graag mee, want de komende weken me ook aan bovenstaande lijst blijven houden, word me erg eentonig.

5 jaar geleden

Ik loop als ik misselijk ben de supermarkt in en kijk naar waar ik op dat moment trek in heb. Je lichaam geeft zelf aan wat je wel kan eten en wat niet bij misselijkheid. Bij mij is het fruit, tomaat en komkommer dat gaat er goed in. Ook vanilleyoghurt gehaald gisteren, had daar opeens zo’n trek in!

5 jaar geleden

Fruit, zoute crackers, wortels, Breakers (van die yoghurt dingen), notenmix, Liga's... ik moet elk uur iets eten tegen de misselijkheid dus wissel het zoveel mogelijk af.