HELP!! We zijn opzoek naar een fijne buggy, maar pffff wat is er veel keus! we gaan in de zomer op vakantie naar italie, dus zou fijn zijn als ze een langere tijd comfortabel kan zitten/liggen/ evt slapen en dat de buggy lekker soepel en niet zo zwaar duwt..
Wel is dit ons laatste kindje dus houden het graag een beetje binnen een budget van max 200 euro ongeveer..
Hi, wij hebben vorige week een Hamilton aangeschaft voor onze vakantie. Hij duwt echt mega soepel en is zo makkelijk in en uit elkaar te klappen, middels 1 knop klapt hij hem in elkaar en je hebt em ook zo weer open. Heeft ongeveer 110 euro gekost..
Maxi cosi gia vind ik echt een topper. Volgens mij ook beste uit de test van de consumentenbond. Klapt niet heel erg klein op, maar daar tegenover wel erg goed zitcomfort, kan ook helemaal plat voor een slaapje, goede wielen waarmee je ook prima een boswandeling oid kunt maken, fijne grote kap en rijdt soepel..
Heb 'm via marktplaats gekocht, anders is ie volgens mij wel wat meer dan 200
Wij hebben de joolz aer, prijzig maar tot nu toe heel erg tevreden. Wij twijfelde tussen de yoyo, debatti of joolz aer buggy. Alle 3 geprobeerd/getest met onze dochter erin en vonden de joolz aer het fijnste duwen/rijden.
Wij hebben de Chicco We gekocht en zijn super blij! Klein, dus kan het vliegtuig in, je kan m zelfs als rugzak dragen, heel licht en fijn om te rijden. En is ook niet zo duur als sommige merken.
Koelstra. Niet te duur, makkelijk wendbaar en met 1 hand neer te zetten. Scheelt ruimte in de kofferbak.
Enig nadeel, handvat kan niet versteld worden.
Wij hebben ook nog de kinderwagen als goed werkend dus vandaar de optie minder duur🫰
Even een nieuwe vraag: wij hebben nu een easywalker xs via marktplaats, maar ons zoontje zakt daarin echt mega onderuit, hij hangt er helemaal met een kromme rug in. Hoe is jullie ervaring hiermee met andere merken? Ik zou graag een buggy hebben waar hij gewoon lekker in zit.
Even een nieuwe vraag: wij hebben nu een easywalker xs via marktplaats, maa ...
Dit hadden wij met de Hamilton buggy, nu een joolz en daarmee heeft hij dat niet. Denk heel wisselend per kindje.. want de Hamilton komt er eigenlijk ook heel goed uit. Wij zijn naar de winkel gegaan en hem in een aantal buggy’s gezet. De joolz vond ik eigenlijk te duur, maar nu al zoveel plezier van gehad!
Ik ook! Afgelopen twee weken op vakantie geweest naar Italië (met de auto) en er veel plezier van gehad. Neemt weinig ruimte in, wij hadden hem achter de passagiersstoel staan 😄