4 Reacties

6 maanden geleden

Jeetje wat naar voor jullie. Als je het niet vertrouwt zou ik de dingen blijven navragen bij de kinderarts, altijd op je moedergevoel af gaan want die is altijd juist. En liever een x extra gevraagd en onderzocht dan te weinig.. Mijn tip is ook, zorg ook goed voor jullie zelf en laat je omgeving mee helpen dat je af en toe eens kan slapen zodat je weer helder bent. Slapen en goed eten helpt om sterk te blijven. Ik wou dat ik jullie verder kon helpen en het herkende. Ik herken alleen het stukje onmacht... Heel veel sterkte lieve mama en papa ❤️

6 maanden geleden

En bij borstvoeding had hij dit niet? Misschien eens aankloppen bij een moedermelk bank en donormelk proberen en kijken of dit toch beter gaat?

6 maanden geleden

Pfff heftig zeg! Ik zou toch een second opinion bij een andere arts vragen, en het liefst heel veel laten onderzoeken tot we iets beter weten wat eraan scheelt. Heel veel sterkte!

5 maanden geleden

Dit klinkt niet goed. Zeker om een second option vragen. Hoe heeft de arts de koelmelkallergie vastgesteld? Zit koemelkallergie in de familie? Heb jij gewone melkproducten genomen tijdens je borstvoeding periode? Heeft de arts uitleg gegeven hoe over deze vormen van allergie te komen? En nog belangrijker is het een allergie of een intolerantie? Heel veel sterkte gewenst!!