38 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee

3 jaar geleden

Ik heb een abonnement genomen op de dierentuin, maar die zijn nu helaas ook dicht 🤣

3 jaar geleden

Ik lees ook mee

3 jaar geleden

Naar het bos of park naar bomen kijken.

3 jaar geleden

Ik wandel elke dag even. Even naar ‘t dorp of een rondje in de buurt. Verder speelt hij altijd even in z’n box en op z’n speelkleed. Naast z’n twee dutjes en alle eetmomenten gaat de dag dan altijd al vrij snel vind ik 😂. Soms ga ik even naar de winkels, we gaan wel eens met ‘m zwemmen in ‘t weekend of lekker wandelen in ‘t bos.

3 jaar geleden

Ik probeer wekelijks te zwemmen. Vind op bezoek gaan ook altijd gezellig.

3 jaar geleden

Wij zijn vorige week naar de kinderboerderij geweest, vond ze helemaal geweldig. Verder dingen voor thuis; - laten spelen met scheerschuim/slagroom, bijvoorbeeld in een dienblad of op het blad van de tripp Trapp als je die hebt - spaghetti koken, af laten koelen en daarna kleuren met kleurstof. Heel leuk speelgoed

3 jaar geleden

Reactie op Stemali

Wij zijn vorige week naar de kinderboerderij geweest, vond ze helemaal gewe ...
Dar scheerschuim of slagroom zou ze hier gewoon opeten... Alles gaat in de mond! Ook vieze handjes

3 jaar geleden

Ik doe weleens drupjes verf op een blad en dan leg ik het blad op een tijdschrift voor stevigheid en dat pak ik in in vershoudfolie. Dan kan ze verven! Ze duwt dan die druppels verf alle kanten op en dat ziet en voelt ze dus groot succes. Kunstwerk gegarandeerd en zonder geknoei of verf in mond etc.👌

3 jaar geleden

Reactie op Littleprincess2021

Dar scheerschuim of slagroom zou ze hier gewoon opeten... Alles gaat in de ...
Dit XD die van ons wil niet zo graag alleen spelen, dus box is de hel en samen op het kleed ben ik na 30 minuten zo beu. Zal het verven ook eens proberen! Hier fan van zwemmen ook, en spiegel-spel : speeltje op spiegel plakken, of dingen erachter verstoppen en weer tevoorschijn halen

3 jaar geleden

Met de bal over rollen of gooien..

3 jaar geleden

Geen tip voor in huis, Liz die vermaakt zich over algemeen al om het huis te ontdekken haha. Maar misschien babyzwemmen eens leuk om te doen? Ze doen niet zo zeer iets met kruipen, althans bij ons niet. Maar leuk om andere kindjes te zien, met water te spelen ect.

3 jaar geleden

Kinderboerderij, op bezoek hij iemand, supermarkt in het karretje zitten, zwemmen, bibliotheek! Of gewoon eens in een andere ruimte in huis, laatst heeft hij de hele zolder ontdekt terwijl ik daar aan het opruimen was. Hij vond t prachtig!

3 jaar geleden

Samen spelen van met de keuken tot bouwen je kunt het zo gek bedenken. Ze vermaken zich heel erg. De mine zeker.

3 jaar geleden

Ik heb de kalender van 'hey baby'. Elke week staat er een leuke activiteit in om te doen met je baby. Geen grote activiteiten zoals naar de boerderij gaan, maar kleine quality time en bandversterkende opdrachten. Ik heb er veel aan.

3 jaar geleden

Ik heb de kalender van 'hey baby'. Elke week staat er een leuke activiteit ...
Kan je zo eens een of twee voorbeeldjes delen?

3 jaar geleden

Dar scheerschuim of slagroom zou ze hier gewoon opeten... Alles gaat in de ...
Je kan een beetje verf in zon afsluitbaar zakje van ikea doen en dan met tape op t raam plakken. Geen vieze handjes, wel met leuke kleurtjes 'verven '.

3 jaar geleden

Kan je zo eens een of twee voorbeeldjes delen?
Dat is die van vorige week.

3 jaar geleden

Naar monkey town, daar hebben ze ook een gedeelte voor baby’s en peuters kunnen ze lekker kruipen en klauteren en alles ontdekken.

3 jaar geleden

Dit geprobeerd maar ze snapt het nog niet echt hahahah.