29 Reacties

4 jaar geleden
Ik ben zelf geen fan van Sylvie Meis. Dus zou daar continue aan denken. Idd... Meissie zal gauw worden gezegd.

4 jaar geleden
Ik ken een Mijs en Meijs en vind het leuke namen! Zij zijn nooit gepest met hun naam.

4 jaar geleden
Over een paar jaar is het normaal, klinkt nu nog even vreemd in de oren. Als je het zelf een mooie naam vindt lekker doen meis. Grapje hé 🤪❤️ Ben is hetzelfde principe, ook een woord dat je zo vaak gebruikt en toch een normale naam, zal met Meis net zo zijn. Ik vind hem leuk! Buurjongetje hier heet Veijs.

4 jaar geleden
Bij ons worden ook alle meisjes in de familie meis genoemd. Ik vind het nu een hele normale naam. Ik zou het zelf niet kiezen als vaste naam, maar meer als bijnaam gebruiken 🤷♀️

4 jaar geleden
Meis staat zeker ook op mijn lijstje, als het een meisje zou worden. T wordt alleen een jongen deze keer. Maar de naam blijft zeker favoriet. Dus ja! Mooie naam! Maar je moet er vooral zelf achter staan. Probeer t anders eens een tijdje uit met je partner om het uit te spreken. Dan voel je misschien vanzelf of het past.

4 jaar geleden
ik vind dat je niet te veel moet luisteren naar je omgeving. Jullie kind jullie naamkeuze. Ik zou gewoon wel nadenken of de naam wat kan uitlokken. Maar tja... kinderen vinden altijd wel een reden om te pesten

4 jaar geleden
Lekker doen wat jij wil! Als je mijn mening vraagt, vind ik het persoonlijk niet mooi. Net als namen als “zusje” etc. Maar wat maakt de mening van een ander uit? Ik weet zeker dat veel mensen onze namen die wij in ons hoofd hebben ook niet leuk vinden. 😘

4 jaar geleden
Ik vind het ook leuk! En wat meerdere al hebben aangegeven, iedereen heeft er wel een mening over. Het gaat erom wat jullie mooi vinden.
Ik vind het een leuke en bijzondere naam, maar geen gekke of hele rare naam.

4 jaar geleden
Ik vind het wel een hele leuke naam! Zelf zou ik voor Mijs gaan in plaats van Meis of Meijs. Vind het ook overdreven om te zeggen dat ze gepest gaat worden. Tegenwoordig hoor je allemaal moeilijke namen die niet uit te spreken zijn zonder het eerst 10x te lezen en dan nog denk je🧐 Daarvan denk ik juist wat van😂😂