18 Reacties

4 jaar geleden

En anders een gewone waterkoker boven zetten. De juiste hoeveelheid koud water in het fles je en in de waterkoker. Dan hoef je in de nacht alleen de koker aan te zetten en mixen maar. Zo deden vriendinnen van mij dat. Ik gaf borstvoeding dus dat is in de nachten al helemaal makkelijk..

4 jaar geleden

Dat is echt niet nodig, je hebt zo in de gaten hoeveel koud je pakt.

4 jaar geleden

Waterkokers met temperatuur regeling kunnen meestal maar van 60 tot 100 graden koken en 60 graden is nog te heet voor een Flesje die moet je algauw weer mengen met koudwater. Ik zelf zou wel zo een waterkoker willen hebben zo ik mijn thee sneller kan drinken.

4 jaar geleden

Ik heb er 1 die je ook kan instellen op 40 graden met poeder erbij is 't de juiste temp, nog niet in gebruik maar heb 't wel al getest voor mij wel ideaal voor de nachten maar ook gewoon overdag, via bol. Com was maar €40 geen A merk maar werkt perfect

4 jaar geleden

Wij hebben er ook één. Bij de eerste ook gebruikt, echt ideaal voor de flesjes. Die van ons kan je instellen vanaf 40 graden. Als ik mij niet vergis komt hij bij de lidl vandaan.

4 jaar geleden

Reactie op Zwanger 123

Ik heb er 1 die je ook kan instellen op 40 graden met poeder erbij is 't de ...
Weet je misschien van welk merk hij is?😃

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. Ideaal lijkt mij! In ieder geval super snel warm op 40 graden 👌🏼.. Nu al getest voor ons zelf en werkt goed!

4 jaar geleden

Wij hebben die van kitchen brothers te koop bij bol. Com voor nog geen veertig euro

4 jaar geleden

Reactie op nancyjansen

Weet je misschien van welk merk hij is?😃
Heb 't even opgezocht, via mijn account zal even een foto delen

4 jaar geleden

Waarom geen Fleswarmer? Die van van avent is geschikt voor (bijna) alle flesjes, en de duurste is maar 40 of 50 euro (deze houd ook nog een uur na opwarmen op temperatuur de goedkopere van 30 of 40 euro doet dit niet) . Maar je hebt ook goedkopere merken die ook samengaan met zowat alle merken van flesjes.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Je mag water voor de babymelk gewoon uit de kraan halen (in NL) en je hebt zo door welke temperatuur het moet zijn, want lichaamstemperatuur voel je makkelijk zelf met je hand. Waterkoker houdt vaak veel kalk vast, waardoor dit meer dan gewoon stromend kraanwater in de voeding komt... oftewel, wij hebben waterkoker met temp aanduiding handig voor de thee, maar destijds dus niet gebruikt voor de flesvoeding.

4 jaar geleden

https://www.blokker.nl/bourgini-waterkoker-cool-touch-digitaal---1-5-liter/2410088.html?gclid=EAIaIQobChMIgZmQ_4_k7wIVE-3tCh0KWwlFEAQYASABEgIwI_D_BwE Deze hebben wij. Of het handig is voor flesjes moet ik nog achter zien te komen, Maar voor thee iig ideaal!

4 jaar geleden

Dankje, deze lijkt me perfect!

4 jaar geleden

Reactie op nancyjansen

Dankje, deze lijkt me perfect!
Ja bevalt ons erg goed!! En lijkt me straks voor de flesjes ook fijn om hem op 40 graden te kunnen zetten. 😄

4 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Waarom geen Fleswarmer? Die van van avent is geschikt voor (bijna) alle fle ...
Omdat een waterkoker die je op 40 graden kan instellen sneller is. Ideaal voor in de nacht 🤗

4 jaar geleden

ik heb een babybrezza pro advance formula gekocht. 1 knopje en je krijgt juiste hoeveel melkpoeder al gemixed met de juiste tempratuur water . super product.

4 jaar geleden

Wij hebben een moa heetwaterdispenser. Gaat veel sneller dan waterkoker. Je moet alleen wel even goed kijken welke temperatuur je instelde. Wij doen m op 55 graden als hij nog niet is gebruikt en op 45 graden als er bijvoorbeeld net thee mee is gezet. Ideaal ding en binnen paar seconden heb je want water. https://www.bol.com/nl/p/moa-heetwaterdispenser-luxe-instant-waterkoker-hwd20/9200000106153785?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Waarom geen Fleswarmer? Die van van avent is geschikt voor (bijna) alle fle ...
Heb deze geprobeerd, maar duurt een paar minuten voordat de fles is opgewarmd en dat vond ik met een hongerige baby (die huilt) s nachts te lang ;)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.