18 Reacties

4 jaar geleden
Ik had vorige week alleen de 9 pakken voor €19,99. Weet je het zeker? Je hebt toch meestal geen aanbieding op aanbieding?

4 jaar geleden
Reactie op A_M
Bedoel je de zwitsal billendoekjes? Ik zag gisteren zo'n 12 pack sensitive ...
De kruitvat bij mij heeft dat niet( Den Haag)

4 jaar geleden
Dit is mijn tip! Mijn neefjes en mijn dochter hebben snel eczeem (en mijn dochter luieruitslag). Dit is hetzelfde als doekjes van Neutral of Waterwipes, maar een stuk goedkoper. Persoonlijk vind ik ze zelfs beter want ze zijn dikker en ik gebruik ze dus voor alles. Vieze handjes/mond, vieze billen uiteraard en snotneuzen.
Ze ruiken niet zo lekker als Zwitsal of pampers, maar ja hiervan heeft ze geen last en dat is mij wel veel waard. 😇
In de Kruidvat app zijn ze altijd maar 0,99 cent per stuk mits je een doos besteld. Ik bestel dus altijd 2/3 dozen haha.

4 jaar geleden
Reactie op Nienke.
Dit is mijn tip! Mijn neefjes en mijn dochter hebben snel eczeem (en mijn d ...

Aah oké, dan is dat een andere actie dan die ik zag van zwitsal.
Hou op zich wel van een beetje voorraad, maar 30 pakjes billendoekjes.. das veel🙈 hoe lang doe je daar ongeveer mee? Haha dit is ons eerste kindje en 0 ervaring dus😁

4 jaar geleden
Reactie op A_M
Aah oké, dan is dat een andere actie dan die ik zag van zwitsal.
Hou op zic ...
Gelukkig wel heel lang hoor. Ik denk wel 2 maanden? Ik hou het niet helemaal bij, maar als ik meteen meerdere dozen bestel, scheelt dat qua verzendkosten en zit ik nooit zonder. Ik zet de dozen op zolder en pak dan soms 3/4 pakjes eruit en leg die op haar kamer meer. Maar ik heb overal wel een pak liggen. Beneden voor vieze handen/neus, in de luiertas voor onderweg en dus op haar kamer.
Straks met twee gaat het natuurlijk wel een stuk sneller. Dus ben benieuwd.
Ik bestel ook altijd luiers in de aanbieding en dan ook meteen voor 2 maanden hahaha dan zit ik nooit zonder.. 😂

4 jaar geleden
Ik denk dat je geluk hebt gehad! Hier geen 1+1.
Wat betreft de Kruidvat pure waterdoekjes, mijn dochter krijgt daar wel uitslag van, dus wat erin zit ?? Waterwipes als enige geen problemen mee, en die zijn ook een stuk natter

4 jaar geleden
Ik denk dat je geluk hebt gehad! Hier geen 1+1.
Wat betreft de Kruidvat pur ...
Gek hoe elk kindje er ander op reageert. Maar natuurlijk ook wel logisch. Zo is ook niet elke luier geschikt bij elk kindje.
Het is dus echt proberen. Hier loop ik zelfs bij de kinderarts voor haar eczeem en luieruitslag, maar bij Kruidvat pure geen last gelukkig.

4 jaar geleden
Reactie op Nienke.
Gek hoe elk kindje er ander op reageert. Maar natuurlijk ook wel logisch. Z ...
Onze meid had ook vaak last van eczeem en gevoelige huidje. Bij luieruitslag idd alleen waterwipes of waterdoekjes, maar ik vind die van Kruidvat niet zo fijn... heel droog eigenlijk. Maar ja, helpt wel, is goedkoop en als het nodig is gebruikte ik gewoon meerdere doekjes per keer.
Ook super handig voor handjes en gezichtje idd

4 jaar geleden
Ik vraag me eerder af is dat niet al vroeg om te kopen? Ik ben pas over 2.5 maand uitgerekend gaan ze dan niet al beetje drogen.

4 jaar geleden
Reactie op FirstBaby1
Ik vraag me eerder af is dat niet al vroeg om te kopen? Ik ben pas over 2.5 ...
Zolang de verpakking dicht zit drogen ze niet uit. Maar je weet nu nog niet hoe het huidje van je baby reageert op een bepaald merk doekjes. Ik koop dus niet weer te veel in bij de volgende, eerst verschillende uitproberen.