Ik belande laatst op de webshop van La Redoute en zag daar heel veel leuke babykleding voor leuke prijsjes. Nu ben ik helemaal niet bekend met deze webshop en is het volgens mij een Belgische winkel. Ik vroeg mij dus af of er mensen zijn die ervaringen hebben met deze webshop. Vooral ook mensen uit NL!
Ik heb daar een babybedje besteld! Het duurde wel even, en ze geven weinig informatie over de status van de bezorging. Maar het is afgeleverd, en ik woon in Nederland. Ook hele goede kwaliteit!
Precies door dit bestel ik daar niet, vind de keren dat het goed gaat te we ...
Ik denk dat mensen eerder geneigd zijn een slechte recensie achter te laten als het fout gaat, dan als het goed gaat. In de praktijk weet je dus niet hoe vaak het wel goed is gegaan 🤷🏼♀️
Ik bestel er af en toe kleertjes, altijd in orde! Wel België maar denk niet dat dat een verschil maakt? Voor meubels zou ik het niet doen, ook al hebben ze mooie, maar als er dan iets mee scheelt lijkt het me een gans gedoe om retour te doen of compensatie te krijgen.
Het lukte mij in eerste instantie niet om te bestellen via de site maar uiteindelijk telefonisch een bestelling geplaatst, ging prima!
Ze hebben erg leuke kleertjes en meubels.
La redoute bestaat al jaaaaaren. Als kind bestelde mijn mama daar al kleren voor ons. Leuke kleren, goede kwaliteit, maar terugsturen en geld terugkrijgen gaan niet super vlot 🙊
Bestel al jaren bij La Redoute en nog nooit gezeur gehad. Altijd alles geleverd, kledij naar verwachting etc. Enige waar je rekening mee moet houden is dat het Franse maten zijn en soms dus kleiner uitvallen.
Wij hebben een wandplankje besteld hier. Ging prima, duurde alleen ietsjes langer voor het binnenkwam, maar dat kan ook door de problemen bij PostNL komen