15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er toevallig vorige week wat besteld en heel snel in huis. Ik woon in Nederland. Hele leuke kleertjes en prima kwaliteit!

4 jaar geleden

Heel mooie kleertjes met een goede kwaliteit! Al heel vaak bij besteld!

4 jaar geleden

Ik kocht al vaak meubels en tapijtjes, heel blij van!

4 jaar geleden

Precies door dit bestel ik daar niet, vind de keren dat het goed gaat te weinig om de gok te nemen!

4 jaar geleden

Ik heb daar een babybedje besteld! Het duurde wel even, en ze geven weinig informatie over de status van de bezorging. Maar het is afgeleverd, en ik woon in Nederland. Ook hele goede kwaliteit!

4 jaar geleden

Ik heb hier vorige week nog besteld en twee dagen later in huis! Heel erg blij mee😄

4 jaar geleden

Reactie op H..

Precies door dit bestel ik daar niet, vind de keren dat het goed gaat te we ...
Ik denk dat mensen eerder geneigd zijn een slechte recensie achter te laten als het fout gaat, dan als het goed gaat. In de praktijk weet je dus niet hoe vaak het wel goed is gegaan 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ik bestel er af en toe kleertjes, altijd in orde! Wel België maar denk niet dat dat een verschil maakt? Voor meubels zou ik het niet doen, ook al hebben ze mooie, maar als er dan iets mee scheelt lijkt het me een gans gedoe om retour te doen of compensatie te krijgen.

4 jaar geleden

Het lukte mij in eerste instantie niet om te bestellen via de site maar uiteindelijk telefonisch een bestelling geplaatst, ging prima! Ze hebben erg leuke kleertjes en meubels.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik bestelde een paar weken terug ook kleertjes. Mooie kwaliteit en snelle levering. Wel bestelling vanuit België.

4 jaar geleden

La redoute bestaat al jaaaaaren. Als kind bestelde mijn mama daar al kleren voor ons. Leuke kleren, goede kwaliteit, maar terugsturen en geld terugkrijgen gaan niet super vlot 🙊

4 jaar geleden

Bestel al jaren bij La Redoute en nog nooit gezeur gehad. Altijd alles geleverd, kledij naar verwachting etc. Enige waar je rekening mee moet houden is dat het Franse maten zijn en soms dus kleiner uitvallen.

4 jaar geleden

Wij hebben een wandplankje besteld hier. Ging prima, duurde alleen ietsjes langer voor het binnenkwam, maar dat kan ook door de problemen bij PostNL komen

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik heb een bestelling geplaatst, dus ik ben benieuwd 😊