8 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee. Onze dochter is van 22 april, en voor ons zou 06.00 uitslapen zijn! Hier een vroege vogel die er om 05.30, en soms zelfs 05.00 al klaar mee is. Dutje ook geprobeerd aan te passen maar dan gaat de nacht helemaal slecht. Geen tips voor je, wel herkenning. :)

één jaar geleden

Reactie op JocelynAdriana

Ik lees mee. Onze dochter is van 22 april, en voor ons zou 06.00 uitslapen ...
Hoelang slaapt ze nu smiddags?

één jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Hoelang slaapt ze nu smiddags?
1.5 uur als ze bij ons ligt, 40 minuten als ze in haar eigen bed ligt. Maar bij beide dezelfde uitkomst elke nacht

één jaar geleden

Misschien een kinder wekker proberen ? Dat als het lampje groen is dat ze leerd dat ze dan pas uit bed mag

één jaar geleden

Hier ook! Al is het eerder 5:00/5:30. Ik ben zelf een ochtendmens, maar dit is mij toch iets te vroeg. Middagdutje geprobeerd in te korten, maar dit heeft geen effect en ik heb een heel chagrijnig kind in de middag.

één jaar geleden

Hier ook nog steeds wisselend hoor! Het varieert tussen half 6 of 7 uur! Maakt niks uit of hij wel of niet dut, we hebben na een paar weken gedoe zijn middagdutje weer terug gelukkig en daardoor slaapt hij vaker juist langer door in de ochtend. Wij hebben een slaaptrainer wekker van Hema gekocht, hij vind hem super leuk en gaat samen met de “egel” snel slapen, en hij weet precies wanneer hij wakker is! We zijn nu op kwart voor 7 beland, maar als meneer om half 6 echt wakker wakker is, dan maakt hem die wekker ook niks uit hoor 🙈 Als hij wakker word brabbelt hij altijd even en benoemd de egel dan wel ook.. als hij bijv om half 7 wakker word, dan begint hij ook pas echt te roepen als de wekker op geel licht gaat… dan horen we meestal Hey! Egel wakker, mamaaaaaa! 🙈😂 Hij snapt hem dus wel, het werkt soms ook, maar soms heeft ie er ook schijt aan 😅 Maar goed… vervelend dat je dochter ook nog steeds zo vroeg spookt.. ik heb mij er hier maar bij neergelegd dat het de ene ochtend vroeg is en de andere minder vroeg 😬

één jaar geleden

Bij die van ons werkt het juist beter als ze op tijd op bed ligt. Dus als het 20.00 uur is, of later dan is ze juist heel vroeg wakker rond 6.00 uur. Als ik er 18.30-19.00 uur slaapt dan is het tussen 6.30-7.00uur. Die van ons slaapt sporadisch overdag als ze zelf in slaap sukkelt.. maar dan maximaal 40 minuten en niet meer na 16.00 uur sowieso laat ik haar slapen..

één jaar geleden

Hier heeft ze echt nog wel een slaapje nodig zegt ook zelf mama moe! Ik kan haar eerder na bed doen maar of ze ligt dan nog tijd wakker of t is eerder na bed eerder wakker. Merk ook dat ze de laatste dagen rond bedtijd rond 38grade aan zit🤷‍♀️