2 Reacties

2 maanden geleden

Waar gaan de discussies over? Bij mij kreeg ik van de week ook discussie dat ze bij papa en mama wilde slapen maar ik zei dat dat niet kon. Heb ook gevraagd waarom maar kreeg ook geen antwoord.. Ik heb gezegd dat mama na 10 minuten even kwam kijken of alles goed is en dat heeft tot nu toe goed gewerkt.

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde verhaal. Opeens in de nacht huilen. Wij hebben overgang naar nieuw bed en een nieuw broertje, maar hij ontwikkelt zich opeens ook weer heel erg dus ookal zijn de sprongetjes voorbij, merk ik dat het toch wat te maken heeft met het e.e.a. verwerken snachts. Wat bij ons werkt is ietsje later dan normaal naar bed (20min maar), heel voorspelbare avondroutine; omkleden, tanden poetsen, voorlezen. Naar bed brengen met knuffel, kus, liedje en dan weglopen. Als ze dan blijft huilen of er uit blijft komen steeds opnieuw erna toe en instoppen zonder iets te zeggen. Dan krijgen ze niet de aandacht. Eerste nacht moesten we 40x met hem terug naar zn bed lopen. Daarna maar 5x en elke dag gaat het beter omdat wij niet meer met zoveel aandacht reageren en het dus minder interessant is geworden. Wie weet helpt het