Weinig symptomen

NSV
7 dagen geleden
Volgen
Hi meiden. Ik heb erg weinig symptomen. De ene dag moet ik vaak plassen de andere dag minder. Wel gevoelige borsten en ik vind alles stinken. Soms wat lichte menstruatie achtige krampjes. Helemaal geen last van misselijkheid of andere kwaaltjes. Iemand die dit ook zo ervaart? Ik ben nu 4 weken en 5 dagen.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Lapolly
7 dagen geleden
Ik heb hier precies hetzelfde... bij mijn vorige zwangerschap was ik constant ziek dus ik vergelijk het daar nu mee en vind dat zo spannend maak mezelf beetje ongerust daarmee en moet ik niet doen ik weet het
  • Rapporteren
NSV
7 dagen geleden
Ja hier ook, wordt je echt onzeker van. 21 augustus de eerste echo. Dat gaan lange weken worden 😩
  • Rapporteren
Tessie17
7 dagen geleden
Ik ben juist misselijk wanneer ik trek heb. Is dus dan ook gelijk weg. Wel wat krampjes en plassen is inderdaad ook wisselend.
  • Rapporteren
Mademoiselle
7 dagen geleden
Hier geen klachten, alleen wat moe en af en toe hoofdpijn, veel plassen.
  • Rapporteren
Eva_L
7 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde, eigenlijk nog minder symptomen want heb helemaal geen kramp of last van m’n rug. Ik heb een paar dagen een beetje een drukkend gevoel gehad onder in m’n buik maar dat voel ik nu ook niet meer. Het enige dat me gerust stelt is dat ik zondag ongesteld had moeten worden en dat nog steeds niet is gebeurd. Aan de andere kant: een vriendinnetje van me is tijdens haar zwangerschap vanaf week 6 t/m week 16 onwijs misselijk geweest, dus het kan nog komen😉 al hoop ik niet dat die misselijkheid zo lang gaat duren!
  • Rapporteren
Svaec
7 dagen geleden
Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van alleen wat vaker plassen en de nare geurtjes en gevoelige borsten idd geniet er van!! Ben nu zwanger van de tweede en is heel anders ben moe ben steeds misselijk heb het warm dan koud
  • Rapporteren
Blonk28
7 dagen geleden
Hier hetzelfde hoor! Wel flinke vermoeidheid die steeds meer toeneemt en pijnlijke en groeiende borsten. Alleen het pijnlijke lijkt de laatste dagen dan weer minder en dan krijg ik weer lichte paniek. Maar vanochtend weer een test gedaan (van Moedersvoormoeders gekregen) en die was binnen 10 seconden mega positief! Een hele dikke streep, dus hier een grote glimlach op mijn gezicht. Ik lees ook veel dat de symptomen van misselijkheid idd pas later kunnen komen... We zullen 't zien, als het zo blijft als nu teken ik ervoor 🙏
  • Rapporteren
Fjes
7 dagen geleden
Hoi! Ik heb echt precies dezelfde klachten als jij. Had eerst een paar dagen wat meer klachten maar voel me nu eigenlijk heel goed. Beetje vaker plassen en gevoelige borsten maar niet misselijk. Nu precies 5 weken. Vindt het hoe dan ook super spannend of het goed blijft gaan. Maar nu (vooralsnog) maar blij zijn met een goed gevoel 😃
  • Rapporteren
NSV
7 dagen geleden
Fijn om te horen dames, we wachten het af en gaan natuurlijk van het positieve uit!
  • Rapporteren
Fjes
7 dagen geleden
Reactie op NSV
Fijn om te horen dames, we wachten het af en gaan natuurlijk van het positieve uit!
Precies, en de tijd tot de echo kruipt voorbij maar het komt vanzelf haha
  • Rapporteren
Stef85
7 dagen geleden
Reactie op Eva_L
Ik heb precies hetzelfde, eigenlijk nog minder symptomen want heb helemaal geen kramp of last van m’n rug. Ik heb een paar dagen een beetje een drukkend gevoel gehad onder in m’n buik maar dat voel ik nu ook niet meer. Het enige dat me gerust stelt is dat ik zondag ongesteld had moeten worden en dat nog steeds niet is gebeurd. Aan de andere kant: een vriendinnetje van me is tijdens haar zwangerschap vanaf week 6 t/m week 16 onwijs misselijk geweest, dus het kan nog komen😉 al hoop ik niet dat die misselijkheid zo lang gaat duren!
Ah, ik ook afgelopen zondag, maar niet gebeurd. We gaan gelijk op! :) Hier ook drukkend gevoel in onderbuik en opgezette buik- gevoel
  • Rapporteren
R-B
7 dagen geleden
Morgen ben ik 5 weken en tot nu toe alleen maar krampjes, veel plassen en hoofdpijn. Maar ik wijt dat laatste eigenlijk meer aan het afkicken van de cafeïne. Dronk voordat ik wist dat ik zwanger was veel koffie en sinds dat ik het weet eigenlijk alleen nog maar decaf... Dus ja, dat doet ook wel wat met je lijf denk ik 🙈
  • Rapporteren