7 Reacties

één jaar geleden

Je bent "nog niet zwanger" dus ik zou nog geen rekening houden met vlees ect. Alcohol drink ik sws niet.

één jaar geleden

Ik heb een aantal dagen voordat ik wist dat ik zwanger was 2 x rosbief gegeten en een niet doorbakken ei. We waren totaal niet bezig met zwanger worden dus had daar ook niet over nagedacht. Ik denk dat als je zwanger bent en het nog niet weet of er niet mee bezig was het ook geen probleem was geweest. Volgens de verloskundige was die paar keer rosbief en ei geen probleem. Maar je kan toch ook gewoon zeggen dat je het vlees lekkerder vind als het doorbakken is? Of dat je daar nu gewoon zin aan hebt ?

één jaar geleden

Wow ik wist niet dat hier zoveel over na werd gedacht…Achteraf bleek ik zwanger maar heb ik een week doorgebracht op een wijngaard in Italie met de nodige wijntjes, rood en rauw vlees en kaasjes… ik denk gewoon lekker je ding blijven doen tot je erachter komt wat het leven voor jou in petto heeft in 2023 ❤️😘

één jaar geleden

Ik was onverwacht zwanger dus ik heb ook gewoon rood vlees gegeten tot dat ik erachter kwam met 5 weken zwangerschap, drinken deed ik sowieso al zelden maar ik zou gewoon doen zoals normaal. Je zou altijd zo'n early zwangerschapstest kunnen doen om je gerust te stellen of het wel of niet kwaad zou kunnen doen maar mij is destijds gezegd dat een enkele keer geen kwaad kon

één jaar geleden

Reactie op Mauddd93

Wow ik wist niet dat hier zoveel over na werd gedacht…Achteraf bleek ik zwa ...
Haha I know, zo denk ik ook als t over anderen gaat. Terwijl nu ik er zo bewust mee bezig ben, voelt t toch gek om normaal te doen, maar t is goed om dat te horen!

één jaar geleden

Ik lette pas op dergelijke zaken vanaf ik een positieve test had, nooit ervoor…

één jaar geleden

Ik was wel heel bewust bezig met zwanger worden en vermeed voor de zekerheid ook vanalles. Ik gooide veel dingen gewoon op 'ik wil gezonder eten'. Was ook zo, want mijn bmi was te hoog. Maar alsnog had het wel een extra reden...