11 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter is elke mooie dag, of het nou 25 of 35 graden is buiten aan t zwemmen.
Ik weet niet of jouw kindje veel buiten is verder, mijn dochter is zowat de hele dag buiten en die smeer ik gewoon in en met zwemmen doe ik wel zo'n hoedje op. Omdat zij dan het liefst meteen 2 uur in het water blijft.
Gewoon lekker van genieten hoor
2 jaar geleden
Je klinkt perfect voorbereid, so why not? Het wordt warm maar je hebt alles bij je en je kan naar huis gaan wanneer je wilt. Ik zou willen dat ik vaker kon gaan zwemmen of een badje zetten, maar vanwege het eczeem van mijn zoontje kan het niet. Genieten jullie lekker en ook een beetje voor ons!😁
2 jaar geleden
Wij hebben een boot en gaan daar dit weekend naartoe. Hebben we ook al veel vaker gedaan met die warmte en geen problemen gehad. Inderdaad zoals je zelf zegt zorgen voor goed veel drinken. Koud fruit zoals watermeloen ofzo doet het ook altijd goed. Of Knijpfruit invriezen en als het een klein beetje ontdooid wordt het een beetje slushy,. Petje en parasol mee, en als het te warm wordt weer lekker naar huis. Ik zou het gewoon gaan proberen en veel plezier maken ☺️
2 jaar geleden
Ik hanteer zelf altijd het hitteprotocol. Dus tot 12 uur buiten (zwemmen). En dan tot minimaal 15 uur binnen blijven. Dan kun je leuke zomerspelletjes binnen doen die verkoelend zijn. Zoals samen ramen wassen met water, verven met ijsblokjes (en kleurvloeistof), ijsje eten aan tafel etc :)
2 jaar geleden
Mensen zeggen vaak; als wij aan de zee zijn dan eet mijn kindje zo goed en dan slaapt mijn kindje zo goed.
Waarom? Omdat een kindje in het water eigenlijk in continu staat van hypothermie is en het lijfje eigenlijk hard moet werken om op temperatuur te blijven. (En dus extra energie in vorm van eten en slapen nodig heeft).
Ik laat mijn kids niet langer dan 30 minuten per keer in het water en dan lekker opwarmen, of een beetje ‘poedelen’
Heb wel lang getwijfeld want ik wil geen ‘zeikerd’ zijn maar misschien toch goed om over na te denken.
Mijn man is kapitein en heeft in zijn cursussen reddingszwemmen deze info gekregen en het was voor hem ook echt nieuw!
2 jaar geleden
Iedereen bedankt!
Maar wij hebben dochter lief heerlijk bij oma gelaten die bood zelf aan om optepassen en wij dachten kind vind heerlijk om bij oma te zijn en rust te hebben en ik en mijn man kunnen lekker dagje samen even gaan zwemmen. Ondanks dat het altijd leuk is om iets te gaan doen met je kind genieten wij ook altijd mega veel van even samen tijd zonder onze dochter.
En eind van de dag nog lekker samen even met onze dochter gespeeld en liedjes gezongen.