58 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb hem ook! Daarbij de sundvik ledikant van ikea bij besteld 😊 is redelijk van hetzeflde materiaal & ook wit. Een zwart ledikantje zou ook erg stoer zijn voor als je een jongetje krijgt !

5 jaar geleden
Ik heb ook de wit gebeitste Hemnes ladekast met het Sundvik bedje, deze is ook wit gebeitst. Daarbij heb ik als kledingkast de Hauga deze kan je met extra los verkrijgbare planken zelf inrichten waardoor ik dus een kant hanggedeelte 2 roedes onder elkaar heb voor de eerste tijd en de andere kant alleen legplanken.. de kast kan daardoor makkelijk een paar jaar meegroeien met onze kleine man 😄
Door de “knopjes” van zowel de Hauga als de Hemnes hetzelfde te doen is het een geheel geworden. 😍

5 jaar geleden
Ik heb ook de wit gebeitste Hemnes ladekast met het Sundvik bedje, deze is ...

Die knopjes zijn erg leuk! Is dat ook iets wat ze in ikea verkopen dan?
5 jaar geleden
Reactie op Delphine009
Die knopjes zijn erg leuk! Is dat ook iets wat ze in ikea verkopen dan?
Dankjewel! Bij Ikea hebben ze deze ook, maar dan in het bruin. Ik heb ze via bol.com gevonden in deze kleur 😁
5 jaar geleden
Ik heb hier en daar vernomen dat deze ladekast uit het assortiment zou gaan. In België is hij op dit moment overal uitverkocht. Iemand een idee of deze nog terugkomt? Of zijn de geruchten waar? Ik heb echt mijn oog laten vallen op deze ladekast dus zou hem echt graag hebben.
5 jaar geleden
Reactie op NathalieVR
Ik heb hier en daar vernomen dat deze ladekast uit het assortiment zou gaan ...
Wat ik heb begrepen blijft de wit gebeitste in het assortiment en zullen er waarschijnlijk andere nieuwe kleuren komen.
Echter hebben ze vanwege Corona leverings problemen. Af en toe zijn er ineens weer een stel op voorraad, maar die zijn inderdaad ook zo weer weg.. een gewilde kast 😬
5 jaar geleden
Wat ik heb begrepen blijft de wit gebeitste in het assortiment en zullen er ...
Oh dat is wel super nieuws! Dan ga ik voorlopig even afwachten en hopen dat ik er eentje vastkrijg