58 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze bij de Hemnes.

5 jaar geleden

Ik heb hem ook! Daarbij de sundvik ledikant van ikea bij besteld 😊 is redelijk van hetzeflde materiaal & ook wit. Een zwart ledikantje zou ook erg stoer zijn voor als je een jongetje krijgt !

5 jaar geleden

Ik heb de normale witte dus met nog glans en heel veel witte ledikantjes passen daarbij. Bij de gebeitse zou ik een zwart ledikantje matchen die wel glanst ivm de lade knoppen. Succes

5 jaar geleden

Ik heb de Hemnes zelf geschilderd en een notenhouten ledikantje van Hola B

5 jaar geleden

Ik heb deze ook, maar geschilderd. Ik vind het SNIGLAR ledikant van IKEA erg mooi. Enorm basic, maar de perfecte basis voor het kamertje (eventueel met een hemeltje erboven).

5 jaar geleden

Wij hebben de Hemnes ladekast en de buffetkast (als kledingkast) en daarbij de Stokke Sleepi.

5 jaar geleden

Ik heb die van mij via Marktplaats gehaald

5 jaar geleden

Reactie op kimb84

Wij hebben de Hemnes ladekast en de buffetkast (als kledingkast) en daarbij ...
Super mooi! Mag ik vragen hoe de kast heet kan het niet vinden op de website.

5 jaar geleden

Wij hebben de bopita Indy hierbij

5 jaar geleden

Hemnes ladekast, sundvik kledingkastje beiden in wit gebeitst. En hebben de sniglar als ledikantje. Ik wilde eigenlijk alles in naturel hout maar kon dat nergens vinden naar mijn mn smaak.

5 jaar geleden

Ik heb ook de wit gebeitste Hemnes ladekast met het Sundvik bedje, deze is ook wit gebeitst. Daarbij heb ik als kledingkast de Hauga deze kan je met extra los verkrijgbare planken zelf inrichten waardoor ik dus een kant hanggedeelte 2 roedes onder elkaar heb voor de eerste tijd en de andere kant alleen legplanken.. de kast kan daardoor makkelijk een paar jaar meegroeien met onze kleine man 😄 Door de “knopjes” van zowel de Hauga als de Hemnes hetzelfde te doen is het een geheel geworden. 😍

5 jaar geleden

Ik heb ook de wit gebeitste Hemnes ladekast met het Sundvik bedje, deze is ...
Die knopjes zijn erg leuk! Is dat ook iets wat ze in ikea verkopen dan?

5 jaar geleden

Reactie op Delphine009

Die knopjes zijn erg leuk! Is dat ook iets wat ze in ikea verkopen dan?
Dankjewel! Bij Ikea hebben ze deze ook, maar dan in het bruin. Ik heb ze via bol.com gevonden in deze kleur 😁

5 jaar geleden

Ik heb hier en daar vernomen dat deze ladekast uit het assortiment zou gaan. In België is hij op dit moment overal uitverkocht. Iemand een idee of deze nog terugkomt? Of zijn de geruchten waar? Ik heb echt mijn oog laten vallen op deze ladekast dus zou hem echt graag hebben.

5 jaar geleden

Reactie op NathalieVR

Ik heb hier en daar vernomen dat deze ladekast uit het assortiment zou gaan ...
Wat ik heb begrepen blijft de wit gebeitste in het assortiment en zullen er waarschijnlijk andere nieuwe kleuren komen. Echter hebben ze vanwege Corona leverings problemen. Af en toe zijn er ineens weer een stel op voorraad, maar die zijn inderdaad ook zo weer weg.. een gewilde kast 😬

5 jaar geleden

Wat ik heb begrepen blijft de wit gebeitste in het assortiment en zullen er ...
Oh dat is wel super nieuws! Dan ga ik voorlopig even afwachten en hopen dat ik er eentje vastkrijg

5 jaar geleden

Reactie op mama S.

Ik heb de Hemnes zelf geschilderd en een notenhouten ledikantje van Hola B ...
Gaaf! We hebben precies hetzelfde bedje bij deze ladekast in de grotere maat

5 jaar geleden

Wat ik heb begrepen blijft de wit gebeitste in het assortiment en zullen er ...
Oh dan ben ik erg benieuwd naar de nieuwe kleuren! Wij gaan voor de grijze variant maar inderdaad overal niet meer op voorraad. Hopelijk binnen enkel weken weer op voorraad 😎

5 jaar geleden

Reactie op merve124

Super mooi! Mag ik vragen hoe de kast heet kan het niet vinden op de websi ...
Het is de Hemnes vitrinekast. M’n vriend heeft er zelf een roede in gemaakt zodat de kleertjes ook kunnen hangen.

5 jaar geleden

Reactie op kimb84

Wij hebben de Hemnes ladekast en de buffetkast (als kledingkast) en daarbij ...
Super leuk! Welke (maat) kleerhangers heb je hierbij gekocht?