30 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee.... Hier ook een Truus die bekers heel leuk vind om mee te spelen maar drinken ho maar 😐

3 jaar geleden

mijn dochter drinkt uit tuitbeker op het kdv en een rietjes beker thuis (voor sap) en de melkfles voor der (pap of melk)

3 jaar geleden

beter = beker

3 jaar geleden

Wij hebben het eerst steeds aan zijn mond gezet en nu doet hij het zelf

3 jaar geleden

Een gewoon glas of normale beker waar we haar uit helpen drinken. Gaat prima.

3 jaar geleden

Mijn zoontje dronk meteen goed uit een munchkin maar mijn dochter nu wil gewoon niet. Dus nu een open beker en helpen anders komt er niets in

3 jaar geleden

Muchkin beker

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Wij gebruiken een oefen beker van Oxo: Bekijk Oxo Tot Transitions Trainingsbeker (180 mll) Green op: https://www.bol.com/nl/p/oxo-tot-transitions-trainingsbeker-green/9200000094956926?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Hier werkt de rietjesbeker van Philips Avent heel goed! Had ze meteen door. Daarvoor van alles geprobeerd, wat óf niet werkte, óf wat ze niet zelfstandig kon. Wat ook een succes is, maar nog niet zelfstandig is de oefenbeker van Difrax. Die heeft een uitsparing voor de neus zodat ze haar hoofd niet naar achter hoeft te doen

3 jaar geleden

Bekijk Philips Avent SCF551/05 Drinkbeker - 6 m+ - 200 ml - Blauw op: https://www.bol.com/nl/p/philips-avent-scf551-05-drinkbeker-6-m-200-ml-blauw/9300000006206097?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Wij hebben deze en gaat super goed.

3 jaar geleden

Dr Brown tuitbeker en zijn aan het oefenen met de munchkin 360 graden beker. Als hij de munchkin goed begrijpt dan gaan we daar op over

3 jaar geleden

Munckin beker is geweldig. Lekt niet. Op het KDV raden ze deze ook aan! Dan kunnen ze straks schijnbaar makkelijker uit een glas drinken. Mijn zoontje van 10 maanden kan hier zelf uit drinken. Heeft ook wel wat tijd gekost hoor.

3 jaar geleden

Munchkin 360* beker drinkt onze dochter goed zelfstandig uit! Ook echt lekvrij als ie omkukelt.

3 jaar geleden

Wij ook Munchkin en dat doet ze helemaal zelf. Heel blij mee.

3 jaar geleden

Ik vind het knap, al die kindjes die uit gewone bekers drinken. Ik heb het nu 2x geprobeerd met onze bob de bouwer en 2x lag alles op de grond en niks in zijn mond. We hebben eerst gewoon een flesje geprobeerd en nu een tuitbeker. Tuitbeker gaat... muah...

3 jaar geleden

Een normale open beker. Met hulp maar gaat super goed.

3 jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Ik vind het knap, al die kindjes die uit gewone bekers drinken. Ik heb het ...
Gewoob max 2 slokjes er in doen als hij het dsn snapt ken je steeds wat meer er in doen 😊