35 Reacties

3 jaar geleden

Op maandag zijn veel winkels dicht. Zelf vind ik dit daardoor geen fijne vrije dag.

3 jaar geleden

Veel mensen zijn vrij op maandag en vrijdag waardoor dit drukke dagen zijn op de opvang... Verder lijkt het me handig om dit ook op je werk te bespreken

3 jaar geleden

Ik zou gaan voor di, wo, do werken. Toch wel lekker die maandag en vrijdag vrij naast het weekend. Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar bij ons in de randstad zijn alle winkels open op maandag, zelfs zon- en feestdagen. Dus hier maakt dat geen verschil. 😁

3 jaar geleden

Ik zou de maandag dinsdag donderdag proberen te werken.. of je moet strak weer kunnen wisselen als ze naar school gaan. De woensdag zijn ze ‘s middags vrij.. vrijdags meestal de eerste 2-3 jaar ook ( hier geen continue rooster) Zelf werk ik nu op maandag donderdag en vrijdag.. kon helaas niet gemist worden op me werk op de vrijdag.

3 jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Veel mensen zijn vrij op maandag en vrijdag waardoor dit drukke dagen zijn ...
Het werk heeft geen specifieke voorkeur voor de maandag of woensdag, vandaar dar denkwijze bij mij ligt! Een klein beetje een luxe probleem dus 😜

3 jaar geleden

Zou maandag dinsdag en donderdag gaan werken, zo heb je de woensdag vast vrij voor als het Halve dagen school worden en hier gaan vaak alle winkels pas om 10 of 12 uur los op maandag...

3 jaar geleden

Ik ga maandag dinsdag en donderdag werken. Dit omdat mijn moeder op maandag gaat oppassen, dus di en do naar de opvang. De woensdag ga ik na verlof vrijnemen met toch al wel het idee als ze later naar school gaan, dat de woensdagmiddag ook al geregeld is.

3 jaar geleden

Je kan zelf een voorkeur hebben maar uiteindelijk moet je dir natuurlijk met werk en met de opvang regelen. Ik heb zelf nog geen voorkeur vanwege bovenstaande.

3 jaar geleden

Als je de keuze hebt; is het lekker om woensdag vrij te hebben.... midden in de week en ook als je over een paar jaar kijkt, dan zijn ze op school smiddags vrij!

3 jaar geleden

Ik werk dinsdag woensdag donderdag, vind ik heel fijn omdat je daarna altijd 4 dagen vrij hebt. Toen mijn zoontje klein was was dat ook prettig omdat we altijd wel weer even een halve dag nodig hadden om weer met elkaar op 1 lijn te komen

3 jaar geleden

Reactie op JetskeW

Ik werk dinsdag woensdag donderdag, vind ik heel fijn omdat je daarna altij ...
BTW, mijn zoontje heeft continu rooster op school, dus ik elke dag om 14.00 uit. Ook op woensdag

3 jaar geleden

Ik zou ma, di, do doen. Dan heb je even een dag tussendoor om bij te komen en dan na een dag werken weer weekend :-) Ook met slapeloze nachten wel fijn .. En persoonlijk voor de kleine ook wel fijn om niet 3 aaneengesloten dagen weg te zijn...

3 jaar geleden

Stel dat je voor je werk in de file staat, dan zou ik gaan werken op de dagen dat het het rustigst is op de weg. Dus in ieder geval de woensdag en vrijdag.

3 jaar geleden

Ik werk nu 3 dagen achter elkaar, maar met baby is een dag er tussen mis wel fijn. Kun je even bij tanken? En ik zou ook kijken naar of je mensen in je omgeving hebt die ook een bepaalde dag vrij zijn? Bijv. Een vriendin ofzo, kun je eens met haar af spreken op je vrije dag bijv. Daar kijk ik zelf tenminste naar. Succes met je keuze !

3 jaar geleden

Reactie op Smileys

Op maandag zijn veel winkels dicht. Zelf vind ik dit daardoor geen fijne vr ...
Winkels dicht? Is dat op sommige plekken nog steeds zo? 😳

3 jaar geleden

Ik ben standaard zondag en maandag vrij En wil straks de woensdag misschien eraf... Mijn vriend is dinsdag vrij en ik heb Don tm zat oppas. Kijk wat voor jou het prettigste werkt. En wellicht kan je beide proberen om te ervaren wat je fijn vindt?

3 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Winkels dicht? Is dat op sommige plekken nog steeds zo? 😳
😵 ik ben ook in shock hier is alles 7 dagen per week open😅😅 en zijn er altijd 24 uur winkels avond winkels😅 Mischien in een klein dorp dat het anders is??

3 jaar geleden

😵 ik ben ook in shock hier is alles 7 dagen per week open😅😅 en zijn er a ...
Wij wonen ook in een dorp, maar kan echt alles gewoon doen op maandag en zondag haha!

3 jaar geleden

Ik ga maandag woensdag vrijdag werken vind ik perfect steeds dagje rust met zo’n kleintje 👶🏼 maar is persoonlijk natuurlijk Ik zou maandag woensdag donderdag ook fijn vinden.

3 jaar geleden

Woensdag vrij is aan te raden als dit nu kan. Heb ik zelf bij de eerste ook gedaan. Nu hij naar school gaat is dat wel handig. Straks heb je andere collega’s die ook de woensdag vrij willen, dan heb jij hem alvast😇