37 Reacties

5 jaar geleden
Pax? Daar kan je verschillende deuren op kiezen ook. Zeker als je 'm zelf samenstelt

5 jaar geleden
Met de Hemnes is een paar jaar geleden gedoe geweest. Let dus goed op, want deze MOET je aan de muur vastmaken!!!!
Voor degene die het niet weten: enkele jaren geleden zijn er commodes van dit type omgevallen toen er een lade open stond (vanwege het gewicht vd lade zijn ze naar voren gevallen). Ze MOETEN nu dus aan de muur vast en wees daar niet eigenwijs in.
Verder een mooi model!
Veel plezier

5 jaar geleden
Reactie op Sarah93
Ik wil ook de Hemnes.. maar bij ons is die al uitverkocht, online ook niet ...
Alleen de witte "triplex" gaat uit de collectie😊 de andere witte gebeitst van massief hout is basis collectie. Waarschijnlijk komen er andere kleuren als nieuwe collectie.

5 jaar geleden
Reactie op Sarah93
Ohh top! Zover had ik helemaal niet gekeken 😂
Haha ik was ook aan het stressen, en heb m al in huis gehaald 2 weken geleden😅 maar ik heb dus de wit gebeitst en die blijft dus🤣 ach je kan het maar alvast hebben

5 jaar geleden
Heeft iemand van jullie hier inmiddels de Ikea Hemnes ladekast wit gebeitst al gekocht?
Ik moet best een eindje rijden om naar een ikea te gaan en twijfel of ik de gebeitste wel mooi vind (op de foto op de site lijken er allemaal vlekken op te zitten?)
De triplex variant is helaas uit het assortiment ☹️

5 jaar geleden
Reactie op Sarah93
Heeft iemand van jullie hier inmiddels de Ikea Hemnes ladekast wit gebeitst ...
Wij hebben zelf gelukkig 1 van de laatste glanzende varianten gekocht. Deze vond ik persoonlijk wel mooier. Maar de gebeitste is ook niet gek
Om de te zien. Deze heeft wat meer een hout look ik heb zelf een andere Ikea kast van dit materiaal en die heeft zich prima gehouden. Het is wel naar mijn mening iets eerder gevoelig voor krassen van ijzer (pootjes van bakjes bijvoorbeeld)

5 jaar geleden
Reactie op Sarah93
Heeft iemand van jullie hier inmiddels de Ikea Hemnes ladekast wit gebeitst ...
Ja ik heb de wit gebeitste via Marktplaats gekocht! Ik dacht eerst dat het de triplex versie was maar het valt echt alles mee. Misschien ga ik hem nog een keer wit verven.