16 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb badpakjes voor mijn dochter wat groter. Liever wat te los dan te strak! Dat zit niet fijn met die stof.

3 jaar geleden

Ik heb badpakjes voor mijn dochter wat groter. Liever wat te los dan te str ...
Ja toch wel he, dan ga ik de bandjes wat strakker laten zetten van de grotere maat.

3 jaar geleden

Reactie op Anhe

Ja toch wel he, dan ga ik de bandjes wat strakker laten zetten van de grote ...
Ja slim! Heb ik hier ook gedaan en dat werkt goed. Ik zou inderdaad voor de grotere maat gaan 🥰

3 jaar geleden

Badpakjes vallen over het algemeen klein had voor mijn kleine meid ook 74/80 ze heeft draagmaat 74 ook nog van kleding maar beide te klein. Heb nu van de hema een badpakje maat 80/86 en van shein maat 86 en die zitten perfect

3 jaar geleden

Beter te groot dan te klein kopen denk ik dan..

3 jaar geleden

Wat fijn jullie reacties! Ga dan inderdaad maar voor de grotere alleen ga zo snel twijfelen over die dingen

3 jaar geleden

Ik zou als extra nog een uitwasbare zwemluier meenemen, badpakjes blijven langer nat en dus koud op de body als ze uit het water zijn of je moet in echt warme plek zijn waar het snel opdroogt, just a tip ☺️🙏🏻

3 jaar geleden

Ik heb hem ook “te” groot! Als het nat is is niets zo vervelend als een te strak badpak uitdoen

3 jaar geleden

Reactie op MijntjeW

Ik zou als extra nog een uitwasbare zwemluier meenemen, badpakjes blijven l ...
Bedankt voor de tip, nog advies welk merk? We wilde sowieso voor een wasbare zwemluier gaan leek ons minder zwaar aan de billetjes

3 jaar geleden

Reactie op Anhe

Bedankt voor de tip, nog advies welk merk? We wilde sowieso voor een wasbar ...
Die van Lässig bevalt ons erg goed! En klopt het is minder zwaar en je hebt ze met zulke lieve patroontjes 😍

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft dezelfde maat, meestal nog 74. Ze heeft een badpakje van de Hema 74/80, welke nog makkelijk past. 86/92 ligt al in de kast van dr zus, veel te groot bij de bandjes. Van La Redoute heeft ze maat 12M en die past nog precies, die zou ik dan groter doen, 18M. Heb trouwens voor de oudste wel eens de bandjes dubbel gevouwen en vastgenaaid, wel zo dat het later weer los kan. En toen was ik die onhandige zwempakjes zat. Binnen alleen zwemluier en buiten uv pak met zwemluier.

3 jaar geleden

Reactie op Anhe

Bedankt voor de tip, nog advies welk merk? We wilde sowieso voor een wasbar ...
HappyBear zwemluier bevalt ons erg goed. Past mooi lang, wel tot ze zindelijk zijn.

3 jaar geleden

HappyBear zwemluier bevalt ons erg goed. Past mooi lang, wel tot ze zindeli ...
Daar heb ik er nu 3 van besteld, gebruik jij ze met inleg vel of gewoon zonder? Heb ze wel mee besteld geen idee of het handig is.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft dezelfde maat, meestal nog 74. Ze heeft een badpakje van ...
Wij gaan wel voor de grotere, de kleinere maat zat al best strak in de liezen met een normale droge luier. De bandjes wil ik inderdaad even laten inkorten wat later weer terug kan. Bedankt voor je reactie, tis zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hihih.

3 jaar geleden

Reactie op Anhe

Daar heb ik er nu 3 van besteld, gebruik jij ze met inleg vel of gewoon zon ...
Ik ook tevreden met HappyBear! Ik gebruik hem zonder inlegvel.

3 jaar geleden

Reactie op Anhe

Daar heb ik er nu 3 van besteld, gebruik jij ze met inleg vel of gewoon zon ...
Nee gebruik ik niet. Dacht dat niet kon/nodig is in een zwemluier. Moet ook zeggen dat mijn beide dochters nog nooit gepoept hebben tijdens het zwemmen.