10 Reacties
5 jaar geleden
Hou ik zeker rekening mee. Onder andere nagellak op meer natuurlijke basis van Boho cosmetics. Ayurvedische tandpasta. En alles wat ik op mn huid smeer ook zoveel mogelijk natuurlijk want je huid is je grootste orgaan en wat je er op smeert komt lekker IN je lichaam terecht. Niet alleen voor de baby maar voor jezelf ook veel beter.
5 jaar geleden
Ik hield er al lange tijd rekening mee. Geen parabenen, ftlaten, bpa e.d. Er zijn ontzettend veel merken van haar- en huidverzorging die je als goed alternatief kunt gebruiken. Als je op Google shampoo zonder troep intypt krijg je heel veel opties 馃槈 ik gebruik dr organic, petal&fresh en verzorging van de kapper voor m'n haar, allemaal zonder hormoonverstorende stoffen. Kijk anders even bij Holland & Barrett in de winkel. Qua huidverzorging vind ik dr Hauschka erg fijn.
We kunnen nog wat van Scandinavi毛 leren 馃槣
Succes!
5 jaar geleden
Reactie op Smileys
Hebben jullie misschien ook tips welke huidproducten?
Ik ben nog op zoek n ...
Ik gebruik geen olie, dus daar heb ik geen tip voor. Douchegel heb ik een lekker zeep van Holy Lama (via spiru.nl). Vorig jaar gekregen voor verjaardag en sindsdien niet meer geswitcht haha.
5 jaar geleden
Ik gebruik momenteel de Ritual of Namast茅 Body care. Waarvan de shower cream, scrub en bodycream + deo stick. En de Rituals Douche olie. Ook gebruik ik hun shampoo馃槉. Geen idee of er in de olie of shampoo verder bepaalde toevoegingen zit. Ik zal er van de week eens naar kijken
5 jaar geleden
Ik gebruik Aleppo zeep voor me lichaam en voor me haren gebruik ik producten van nature box