22 Reacties

één jaar geleden

Nee dit is niet warm genoeg voor in de winter. Wij hebben ook een ielm pak maar voor de herfst en lente prima maar winter niet.

één jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Nee dit is niet warm genoeg voor in de winter. Wij hebben ook een ielm pak ...
Oké dankjewel Kan wel gewoon kleren eronder doen?

één jaar geleden

Reactie op jolly1989

Oké dankjewel Kan wel gewoon kleren eronder doen?
Ja hebben wij ook gedaan in de herfst.

één jaar geleden

Geweldig die pakken. Tot nu toe ging het nèt met gewone warme kleding eronder (shirt lange mouw, wollen vestje). Ik heb ook nog een wollen pak die we eronder kunnen doen, dan kan ie in de winter ook wel mee als je m in een ruime maar hebt!

één jaar geleden

Blij met de ielm pakjes, maar er moet in de winter wel echt warme kleding onder.

één jaar geleden

Heel fijn pakje! Bij ons kan er met gemak een winterjas onder 😊 hebben er al erg veel plezier van gehad!

één jaar geleden

Ielm pakjes zijn top! Ik heb er een fleece pakje onder gedaan van decathlon

één jaar geleden

Reactie op Rataplan

Geweldig die pakken. Tot nu toe ging het nèt met gewone warme kleding erond ...
Dankjewel dat voor informatie Toen anderen 2 kinderen klein waren hadden dat niet

één jaar geleden

Reactie op Rataplan

Geweldig die pakken. Tot nu toe ging het nèt met gewone warme kleding erond ...
Dankjewel voor informatie Dan weet ik genoeg dan denk ik zo eentje kopen dan word de kleren niet vies als hij valt

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Heel fijn pakje! Bij ons kan er met gemak een winterjas onder 😊 hebben er ...
Dankjewel voor informatie

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Heel fijn pakje! Bij ons kan er met gemak een winterjas onder 😊 hebben er ...
Dankjewel voor informatie Dat is fijn Valt op maat of groot of klein? Ik denk beter op groei te kopen?

één jaar geleden

Reactie op jolly1989

Dankjewel voor informatie Dat is fijn Valt op maat of groot of klein? Ik ...
Wij hebben op de groei gedaan.. hij zit in maat 92 qua kleding en hebben van dit pakje maat 98

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Wij hebben op de groei gedaan.. hij zit in maat 92 qua kleding en hebben va ...
Oké ik vind moeilijk bij mijn zoontje heeft 86 maar maat 92 past ook sommige kleren

één jaar geleden

Ik heb een 92 gekocht ons meisje zit in 86/92 Past goed, kan er ook nog in groeien Tot nu toe is het pak nog warm genoeg, kan aardig wat onder aangetrokken worden.

één jaar geleden

Reactie op LiesjevH

Ik heb een 92 gekocht ons meisje zit in 86/92 Past goed, kan er ook nog in ...
Dankjewel voor informatie

één jaar geleden

Reactie op jolly1989

Oké ik vind moeilijk bij mijn zoontje heeft 86 maar maat 92 past ook sommig ...
Ik zou dan voor 92 gaan. Door de elastische uiteinden van de mouwen en broekspijpen kun je ze best wat op de groei kopen en dan lekkere warme kleding eronder doen

één jaar geleden

Precies, voor nu is t echt te koud, is echt een herfst/lente pak of je moet echt 2 truien eronder doen maar hij is niet gevoerd ofzo.

één jaar geleden

Vanochtend met -5 naar het kdv gewandeld, mijn dochter zat stil in de kinderwagen. Ze had dit pak aan met daaronder een pak van wolfleece en daaronder dun shirt lange mouw en een broek. Ze kwam heerlijk warm aan. Dus wat mij betreft heel geschikt voor de winter maar dus wel met goede lagen eronder…

één jaar geleden

Ik zou dan toch eerder voor een teddy skipak gaan. Die hebben wij voor de winter. En de ielm voor de lente/herfst. Ik heb namelijk geen zin om eerst mijn kind met 5 lagen aan te kleden🤣

één jaar geleden

Als het echt heel koud is doen we gewoon zijn winterjasje aan. Maar dagen zoals gisteren en rond de 5 graden doen we zn ielm pakje aan en daarover een bodywarmer. Is lekker warm. Hij is ook druk in de weer. Ik vind het een top pakje. Krijg er overigens ook veel complimentjes over.