8 Reacties

5 jaar geleden

Ben ook inverwachting van een tweeling maar wel twee eiig

5 jaar geleden

Heej! Ik heb precies hetzelfde ook een mcda zwangerschap! Ik had tot 16 weken dat ik me enorm veel zorgen maakte, tot ik een super lieve gynaecoloog had die zei, ja het is spannend en er is meer kans op complicaties, maar, maar 10% krijgt het ttts syndroom. Dat is natuurlijk niet veel. Al ben ik wel bang net bij die 10% te horen... Vind het ook mega spannend en had zo graag gehad dat ze 4 dagen eerder gesplitst waren... Waar ben jij vooral bang of gespannen door/voor? Bij mijn kleintjes zien ze een klein groei verschil, maar het hoeft niks te betekenen, kan ook door de aanleg van de placenta en navelstreng komen.. Wij hoorden trouwens afgelopen keer, ben nu 18 weken en toen 17.5 dat we 2 jongentjes krijgen! Super leuk! We hebben al een meisje.❤ Heb jij al meer kindjes?

5 jaar geleden

Heej! Ik heb precies hetzelfde ook een mcda zwangerschap! Ik had tot 16 wek ...
Dikke proficiat! Ja vooral idd het ttts dat ik mz zorgen maak, ik heb al 4 meiden oudste 13j en jongste 6j❤️we krijgen ook 2 boys💙💙 maandag heb ik terug een controle dan ben ik 16 weken denk even doorbijten en hopen op het beste!

5 jaar geleden

Reactie op Soraya88

Ben ook inverwachting van een tweeling maar wel twee eiig
Ook dikke proficiat! Zoizo is het spannend allemaal met zwangerschap maar tweeling maakt het toch extra❤️

5 jaar geleden

Ik heb een BCBA zwangerschap, voor zover ik kan vinden is dat twee eiig.

5 jaar geleden

Hier ook zwanger van een tweeling , eeneiig maar delen alles samen. En een kindje is niet levensvatbaar verklaard door een ernstige afwijking. Nu inmiddels 17 weken

5 jaar geleden

Reactie op salibali

Dikke proficiat! Ja vooral idd het ttts dat ik mz zorgen maak, ik heb al 4 ...
Ja echt super spannend!! Hopelijk mag alles goed gaan!😘

5 jaar geleden

Reactie op Beeeeeb

Hier ook zwanger van een tweeling , eeneiig maar delen alles samen. En een ...
Oh jo! Wat heftig!! Hoever ben je? En wat voor afwijking is het? Super spannend aangezien het 1 eiig is, hopelijk mag het voor zover het kan goed gaan!