Wie kan me geruststellen? ๐Ÿ˜•

FRB
13 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal! Ik heb echt eventjes geruststelling nodig... Ik ben 2 dagen overtijd, dus nu normaal net 4 weken zwanger. Afgelopen zondag had ik een duidelijk positieve zwangerschapstest (heb er 3 gedaan voor de zekerheid ๐Ÿ˜‰), gisteren op mijn werk (werk als verpleegkundige) bloed kunnen laten prikken en mijn hcg was 700. Gisterenavond nog een testje gedaan met urine en het streepje tekende ook iets donkerder dan het testje van zondag. Echter heb ik al een paar dagen heel licht bruinverlies, deze morgen terug, maar nu was het net wat meer dan de andere dagen en was het donkerrood (wel nog steeds niet zoals mijn maandstonden). Weet dus even niet goed wat ik er moet van denken en maak me echt ongerust dat het fout gaat! Vandaag kan ik terug bloed laten prikken, dus hopen dat het hcg doorstijgt. Deze namiddag bel ik ook zeker naar de gynaecoloog... Maar nog iemand die zoiets heeft meegemaakt? Bedankt alvast!!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Dotty90
13 dagen geleden
Hai heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb hier op het forum wel vaken gelezen van dames welke bloed hadden en alles verder okee was.. fijn dat je nog een keer bloed mag laten testen, ik duim voor je voor positief nieuws ๐Ÿค—
  • Rapporteren
annefleur83
13 dagen geleden
Zolang er geen stolsels bij zitten nog niks aan de hand ik was zwanger van mijn 1e en heb toen 3 dagen een bloeding gehad alles is goed gegaan nu is ze al 13 jaar. Succes en hopelijk is t niks.
  • Rapporteren
Roxcana
13 dagen geleden
Volgens mij is dat normaal, zoek eens op nestel bloeding?? Ik heb er geen last van gehad maar vriendin van mij weer wel๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
FRB
13 dagen geleden
Reactie op Roxcana
Volgens mij is dat normaal, zoek eens op nestel bloeding?? Ik heb er geen last van gehad maar vriendin van mij weer wel๐Ÿ™ˆ
Ik dacht in het begin ook aan innestelingsbloeding, maar omdat het nu al een paar dagen is en het precies toch iets toeneemt in hoeveelheid, maak ik me toch ongerust. Zou handig zijn mocht een echo nu al uitsluitsel kunnen brengen, maar zal toch nog zeker een week of twee geduld moeten hebben... ๐Ÿ˜‰
  • Rapporteren
Damy_91
13 dagen geleden
Oh wat naar hรจ. Ik heb ook al dagen licht bruin verlies en maak mij er ook onwijs veel zorgen over. Ik kan je er helaas niet bij helpen maar hoop echt dat het niets betekent! ๐Ÿ€
  • Rapporteren
BrittC
13 dagen geleden
Mijn vriendin vertelde mij door dat als t bloedverlies op 1 maandverband dat het dan ok is.. bloed met hevige krampen is ook gevaarlijk blijkbaar...
  • Rapporteren
FRB
13 dagen geleden
Reactie op BrittC
Mijn vriendin vertelde mij door dat als t bloedverlies op 1 maandverband dat het dan ok is.. bloed met hevige krampen is ook gevaarlijk blijkbaar...
Zoveel is het gelukkig echt niet.
  • Rapporteren
Roxcana
13 dagen geleden
Reactie op FRB
Ik dacht in het begin ook aan innestelingsbloeding, maar omdat het nu al een paar dagen is en het precies toch iets toeneemt in hoeveelheid, maak ik me toch ongerust. Zou handig zijn mocht een echo nu al uitsluitsel kunnen brengen, maar zal toch nog zeker een week of twee geduld moeten hebben... ๐Ÿ˜‰
Het zou allemaal kunnen natuurlijk. Zo lastig vooral omdat je er zo weinig aan kan doen. In iedergeval heel veel sterkte en succes
  • Rapporteren
FRB
13 dagen geleden
Hcg is op iets meer dan 24u gestegen van 700 naar 1026. Dus op zich wel goed. Gynaecoloog (of secretaresse tenminste) zei mij ook dat ik me geen zorgen hoef te maken. Wel nog wachten tot 28/8 voor de eerste echo, dan ben ik 8w+3. Geduld wordt serieus op de proef gesteld! ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜ฌ
  • Rapporteren
FRB
13 dagen geleden
Reactie op Roxcana
Het zou allemaal kunnen natuurlijk. Zo lastig vooral omdat je er zo weinig aan kan doen. In iedergeval heel veel sterkte en succes
Dankjewel! 28/8 eerste echo, het blijft dus nog een maand spannend! Gynaecoloog stelde me wel wat gerust gelukkig.
  • Rapporteren
FRB
13 dagen geleden
Reactie op Damy_91
Oh wat naar hรจ. Ik heb ook al dagen licht bruin verlies en maak mij er ook onwijs veel zorgen over. Ik kan je er helaas niet bij helpen maar hoop echt dat het niets betekent! ๐Ÿ€
Secretaresse van de gynaecoloog stelde me wel wat gerust dat dit zeker niet echt abnormaal is, zeker als het hcg in bloed en de urinetest mooi oplopen... Nog een maand wachten op de 1e echo! ๐Ÿคž
  • Rapporteren
nattminn
12 dagen geleden
Oh maak je geen zorgen. Ik heb al heel veel spotting gehad bij eerste trimester, vorige zwangerschap ook. Zegt niets :-)
  • Rapporteren
Wnbb
11 dagen geleden
Ik had dit in het begin ook. Heb toen contact opgenomen met de verloskundige en die kon tijdig een echo maken. Inmiddels ben ik 20wkn en gaat alles goed. Heel veel succes!
  • Rapporteren