37 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb bij mijn zoontje van 25 april 2019 een dekentje gedaan. Hebben bijvoorbeeld ook maar 1 kruik gebruikt in de eerste week en daarna nooit meer
5 jaar geleden
Ik heb een wikkeldoek met aan de binnenkant hydrofiele stof en aan de buitenkant een wafelstof. Ik ben in april uitgerekend dus het weer kan dan nog alle kanten op dus heb ik ook een dekentje voor de maxi cosi als ik het toch te koud vind
5 jaar geleden
Hier ook een voetenzak. Eerste weken kan hij zich nog niet goed zelf warm houden. En liever een warme voetenzak dan in 20 lagen kelding gepropt.
5 jaar geleden
Reactie op Moniek12
Maar dan dus wel echt een wintervariant?
Heb eigenlijk geen idee (staat geen Tog waarde op). Gekocht bij Lodger (fantastisch merk) en kan van 0-12 maanden mee. Dus ook weer handig voor de herfst.
https://www.lodger.com/nl-nl/sale/503,-30309/voetenzak-maxi-cosi
5 jaar geleden
Reactie op Moniek12
Maar dan dus wel echt een wintervariant?
5 jaar geleden
5 jaar geleden
Ik heb wel een voetenzak en anders gebruik ik een dekentje.
Heb in totaal 2 dekentjes gekocht die ik zowel in de wieg, ledikant, box en voor onderweg in de zomer en winter gebruikt kan worden 👌
Vind het beetje onzin om voor iedere omgeving iets anders te kopen. We blijven kopen met z'n allen 😂
5 jaar geleden
In de maxi cosi heb ik zo’n voetenzak van dooky, voelt heel warm en is gemakkelijk open en dicht te maken met ritsen. Verder heb ik dekentjes en wikkeldekens voor in huis of in de wandelwagen. Kindje krijgt een fleece vestje aan dan
5 jaar geleden
Reactie op P0tat0
De nieuwe zijn er! Maar ik moet zeggen dat ik van hun site niet heel wijs w ...
Ja ik heb het gezien! Maar inderdaad snap ik er ook niet veel van🙈. Ik denk dat ik binnenkort babypark eens bel of zij ook al de nieuwe collectie hebben. En dan binnenkort een tijdsvak daar plannen om te shoppen. Kan k ook gelijk advies vragen...
5 jaar geleden
Zo heb ik onze dochter vervoerd 2 juni 2019 met 26 graden.. Ik vond het eerst te warm, maar de verpleegkundige zei dat het zo moest haha. De voetenzak heb ik daarna weer vanaf september tot maart gebruikt ongeveer. Dus ik heb de voetenzak er wel weer in voor het eerste ritje en verwacht dat ik het dan in najaar weer nodig heb.