37 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe gewoon een deketje over hem heen

4 jaar geleden

Ik heb bij mijn zoontje van 25 april 2019 een dekentje gedaan. Hebben bijvoorbeeld ook maar 1 kruik gebruikt in de eerste week en daarna nooit meer
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik ga denk ik voor een wikkeldoek met gaten erin. Koeka krijgt eind februari de lente/zomer collectie binnen, daar wacht ik even op. Dan heb je ook minder dik materiaal

4 jaar geleden

Ik heb een wikkeldoek met aan de binnenkant hydrofiele stof en aan de buitenkant een wafelstof. Ik ben in april uitgerekend dus het weer kan dan nog alle kanten op dus heb ik ook een dekentje voor de maxi cosi als ik het toch te koud vind

4 jaar geleden

Kan ook natuurlijk. Gaan ze het niet uitschoppen dan? In het begin nog niet, maar zo tegen september/oktober/november als ze wat ouders zijn?

4 jaar geleden

Ik heb d'r een voetenzak bij zitten. Het kan behoorlijk koud zijn in april. Uiteraard ook warm.

4 jaar geleden

Hier ook een voetenzak. Eerste weken kan hij zich nog niet goed zelf warm houden. En liever een warme voetenzak dan in 20 lagen kelding gepropt.

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Hier ook een voetenzak. Eerste weken kan hij zich nog niet goed zelf warm h ...
Maar dan dus wel echt een wintervariant?

4 jaar geleden

Reactie op Moniek12

Heb eigenlijk geen idee (staat geen Tog waarde op). Gekocht bij Lodger (fantastisch merk) en kan van 0-12 maanden mee. Dus ook weer handig voor de herfst. https://www.lodger.com/nl-nl/sale/503,-30309/voetenzak-maxi-cosi

4 jaar geleden

Reactie op Moniek12

4 jaar geleden

Tot nu toe heb ik alleen een wikkeldeken van Koeka met gaten erin voor de Maxi-cosi. Ik heb ook een warm Teddy jasje. Kijk even het weer aan, anders kan ik altijd nog een voetenzak bestellen.

4 jaar geleden

Ik heb wel een voetenzak en anders gebruik ik een dekentje. Heb in totaal 2 dekentjes gekocht die ik zowel in de wieg, ledikant, box en voor onderweg in de zomer en winter gebruikt kan worden 👌 Vind het beetje onzin om voor iedere omgeving iets anders te kopen. We blijven kopen met z'n allen 😂

4 jaar geleden

In de maxi cosi heb ik zo’n voetenzak van dooky, voelt heel warm en is gemakkelijk open en dicht te maken met ritsen. Verder heb ik dekentjes en wikkeldekens voor in huis of in de wandelwagen. Kindje krijgt een fleece vestje aan dan

4 jaar geleden

Ik heb wel een voetenzak van Jollein, zo'n kleintje kan zichzelf niet goed warmhouden in het begin en april kan soms nog best guur zijn. Heb ook die bunny wikkeldeken gehaald, zo cute! Vast ook lekker voor in de reiswieg van de kinderwagen.

4 jaar geleden

Reactie op A_M

Ik ga denk ik voor een wikkeldoek met gaten erin. Koeka krijgt eind februar ...
De nieuwe zijn er! Maar ik moet zeggen dat ik van hun site niet heel wijs wordt.. Wat is handig voor een aprilbaby? Weet jij dat toevallig? :)

4 jaar geleden

Ik heb ook de bunny wikkeldeken :) is prima voor april

4 jaar geleden

Reactie op P0tat0

De nieuwe zijn er! Maar ik moet zeggen dat ik van hun site niet heel wijs w ...
Ja ik heb het gezien! Maar inderdaad snap ik er ook niet veel van🙈. Ik denk dat ik binnenkort babypark eens bel of zij ook al de nieuwe collectie hebben. En dan binnenkort een tijdsvak daar plannen om te shoppen. Kan k ook gelijk advies vragen...
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een dekentje en een jas. April kan vanalles doen met het weer, ik heb nog wel een winter voetenzak die bij de maxi cosi zat maar dat gaat echt niet nodig zijn.

4 jaar geleden

Zo heb ik onze dochter vervoerd 2 juni 2019 met 26 graden.. Ik vond het eerst te warm, maar de verpleegkundige zei dat het zo moest haha. De voetenzak heb ik daarna weer vanaf september tot maart gebruikt ongeveer. Dus ik heb de voetenzak er wel weer in voor het eerste ritje en verwacht dat ik het dan in najaar weer nodig heb.