20 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb daar geen last van maar wel dat mijn wimperharen uit vallen en mijn wenkbrauw haren
ADMIN
5 jaar geleden
Haha ik heb dat ook sinds week 27! Ik heb altijd lange, gekrulde wimpers (als ik mascara opdeed zaten ze tot mijn ooglid/wenkbrauw) Ik wist niet dat dit kon, maar vond verschillende topics over dit kwaaltje. In die topics las ik dat het bij de meeste weer terugkwam, dus fingers crossed🤞😂
5 jaar geleden
Dit heb ik ook sinds een week of 2! Daarvoor juist mooie wimpers. Ik heb trouwens sowieso opeens minder haargroei overal, terwijl het eerst juist meer was, bij jullie ook?
5 jaar geleden
Reactie op Zonnetje25
Dit heb ik ook sinds een week of 2! Daarvoor juist mooie wimpers. Ik heb tr ...
Jep. Precies of die haargroei is gestopt. Op de meesten plaatsen grote luxe🤩. Op mn hoofd zou het wel wat sneller mogen groeien. Mrja. Liever zo dan omgekeerd :)
5 jaar geleden
Dacht dus van de week dat t echt aan mij lag, ik dacht nee zal t me wel verbeelden. Maar er zijn dus meer dames die er last van hebben, nou ik join the club 😏😂
5 jaar geleden
Uitvallende wenkbrauwen en wimpers kan een teken zijn van laag schildklierhormoon. Beter even laten controleren.
5 jaar geleden
Nu ik dit lees valt het kwartje! Steeds met opmaken dacht ik hmm waarom zijn mn wimpers zo kort.. 😂
5 jaar geleden
Reactie op Zonnetje25
Dit heb ik ook sinds een week of 2! Daarvoor juist mooie wimpers. Ik heb tr ...
Inderdaad overal minder haargroei de laatste weken, toch een beetje een voordeel