20 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb daar geen last van maar wel dat mijn wimperharen uit vallen en mijn wenkbrauw haren

5 jaar geleden

Ja nu je het zegt, mijn mascara werkt ook niet meer mee🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ja nu je het zegt, mijn mascara werkt ook niet meer mee🤷‍♀️
Nou ik heb ook dat ik eind van de dag bijna geen mascara meer op heb.. nooit aan gedacht dat het aan de zwangerschap kan liggen🤔

5 jaar geleden

Jaaaa wow ik heb dit ook heel gek

5 jaar geleden

Hou op met me hoor, heb al 7 jaar wimper extensions kan niet kaal😱

5 jaar geleden

Haha ik heb dat ook sinds week 27! Ik heb altijd lange, gekrulde wimpers (als ik mascara opdeed zaten ze tot mijn ooglid/wenkbrauw) Ik wist niet dat dit kon, maar vond verschillende topics over dit kwaaltje. In die topics las ik dat het bij de meeste weer terugkwam, dus fingers crossed🤞😂

5 jaar geleden

Mijne zijn ook ineens een stuk korter, gelukkig waren ze lang! Anders was er nu niks meer over🙄

5 jaar geleden

Dit heb ik ook sinds een week of 2! Daarvoor juist mooie wimpers. Ik heb trouwens sowieso opeens minder haargroei overal, terwijl het eerst juist meer was, bij jullie ook?

5 jaar geleden

Reactie op Zonnetje25

Dit heb ik ook sinds een week of 2! Daarvoor juist mooie wimpers. Ik heb tr ...
Jep. Precies of die haargroei is gestopt. Op de meesten plaatsen grote luxe🤩. Op mn hoofd zou het wel wat sneller mogen groeien. Mrja. Liever zo dan omgekeerd :)

5 jaar geleden

Ok, hopen dat dit na de zwangerschap gewoon terug komt! 😅

5 jaar geleden

Dacht dus van de week dat t echt aan mij lag, ik dacht nee zal t me wel verbeelden. Maar er zijn dus meer dames die er last van hebben, nou ik join the club 😏😂

5 jaar geleden

Bij mij waren ook ineens wat wimpers uitgevallen! Ik dacht eerst dat er wat haartjes aan elkaar zaten geplakt omdat ik gewoon een stukje miste... Maar inmiddels is het na zo’n week of vier weer helemaal goed gekomen :)

5 jaar geleden

Uitvallende wenkbrauwen en wimpers kan een teken zijn van laag schildklierhormoon. Beter even laten controleren.

5 jaar geleden

Nu ik dit lees valt het kwartje! Steeds met opmaken dacht ik hmm waarom zijn mn wimpers zo kort.. 😂

5 jaar geleden

Yesss same here! 27 weken🙈

5 jaar geleden

Jep! Drama

5 jaar geleden

Ja nu je t zegt!

5 jaar geleden

Reactie op Zonnetje25

Dit heb ik ook sinds een week of 2! Daarvoor juist mooie wimpers. Ik heb tr ...
Inderdaad overal minder haargroei de laatste weken, toch een beetje een voordeel

5 jaar geleden

Het klopt inderdaad dat door de zwangerschap en hormonen je wimpers sneller uitvallen! (Ik ben wimperstyliste) dit kan nog zelfs invloed hebben tot 9 maanden na je zwangerschap, wanneer je aan het ‘ontzwangeren’ bent

5 jaar geleden

Jaaa hier ook!