8 Reacties

4 jaar geleden

Ik kijk naar hoe snel ik het koud heb als ik even stil sta of zit. Ik laat hem er voorlopig nog wel even in. Ik heb een zelf (oma) gehaakte voetenzak, die zal denk ik sowieso wat minder warm zijn dan een winterzak.

4 jaar geleden

Ik heb hem er vandaag af gehaald maar als het weer koud is die ik hem er weer op. Ik kijk meestal naar wat de temperatuur is en of de zon schijnt en of ik het zelf warm of koud heb als ik stil sta.

4 jaar geleden

Ik hou de voetzak er wel nog in maar zet hem een beetje open deze dagen ☺️

4 jaar geleden

Ik heb m er ook nog in! We wandelen ook altijd in de ochtend samen met de hond en dan is het echt nog wel koud. Overdag rits ik m een stukje open!

4 jaar geleden

Wij hebben hem ook nog en als het in de middag te warm is, ritsen we de flap open en doen we hem onder zijn beentjes. Waren ook al aan het twijfelen, maar is in de ochtend of avond toch nog wel handig ☺️

4 jaar geleden

Wij hebben ‘m er ook nog in. De wind vind ik nog behoorlijk fris en in de schaduw ook. Als ‘t echt heel warm is doe ik bijv. z’n jasje wat verder open of z’n beentjes over de voetenzak.

4 jaar geleden

Wij hebben hem er dit weekend uitgehaald. Was zo zonnig, ze was helemaal aan het zweten, zelfs als hij open stond. Toen eruit gehaald en ze heeft het geen seconde te koud gehad. Maar op dagen dat de zon weg is, er een koudere wind staat, of wat dan ook, doen we hem gewoon weer terug.

4 jaar geleden

Toevallig heb ik 'm er eergisteren uitgehaald!