11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mouch
Hier ook.. ik word er nerveus van dat het maar niet komt... Wel zijn eigen ...
En dan iedereen die zegt ja hij moet eens gaan praten 😅😂 Hij kan heel veel duidelijk maken met ; eeuh!
2 jaar geleden
Ze snapt alles een merk dat het gebrabbel veranderd en ze heeft hele verhalen.... het is alleen nog niet in onze taal ze zegt eigenlijk nog niets... klinkt als mama papa enzo maar het is het nog niet
2 jaar geleden
Hier een paar woordjes, zoals papa ( mama alleen als ze huilt, anders heet ik ook papa) poes, waf waf en een eigen woord voor drinken. Het is vooral die of dieeeeeeeee als ze er niet bij kan of iets niet krijgt. Ze begint langzamerhand wel te brabbelen in haar eigen taal en probeert wel woordjes na te praten op haar manier. Ze probeert sinds een week te "communiceren" in haar taal en lichaamstaal.
2 jaar geleden
Reactie op SusanneNuijen
Ze snapt alles een merk dat het gebrabbel veranderd en ze heeft hele verhal ...
Zo is het bij Boaz inderdaad ook precies !
2 jaar geleden
Mijn zoontje zegt ook nog niet veel. Alles is appel.... Vooral als het met eten te maken heeft🤣 gek op appelstroop.
Maar hij snapt wel heel veel van wat wij zeggen.
Dus ik maak mij er niet zoveel druk om.
Ow en woef en auw(mauw)
2 jaar geleden
Zelfde hier. Papa, mama, die, uit, auto, nijnie (z’n knuffelnijntje) zegt hij. Verder vooral niets nazeggen maar brabbelen in z’n eigen taal. Oh, Meneer zegt dan weer wel vliegtuig en voetbal…..simpele woordjes…..ho maar😂. Komt vast vanzelf. Lekker veel voorlezen en genieten van de ‘rust’ voordat ze straks alleen maar praten en waarom vragen stellen waarop je moet antwoorden 😜