12 Reacties

5 jaar geleden

Helloooo, bij mij helpt Yakult super voor een betere stoelgang ✅. Gr

5 jaar geleden

Ik heb hier ook heeel erg last van ik gebruik actimel maar weet niet of het echt werkt gebruik het pad net.

5 jaar geleden

Ik zie dat je al kiwi eet. Twee kiwi op nuchtere maag. Pruimen willen ook nog wel eens helpen. Veel water drinken. En als het echt niet lukt, van die vezelzakjes van de huisarts.

5 jaar geleden

Reactie op Caretta

Ik zie dat je al kiwi eet. Twee kiwi op nuchtere maag. Pruimen willen ook n ...
Vezelzakjes heb ik al, heleboel middeltjes gekregen om het eruit te laten komen. Zelfs 2 thuis klysma’s.

5 jaar geleden

Ik (na tip van mijn zus) zweer bij gedroogde pruimen of roosvicee laxo (bij de apotheek), dit is ook op basis van pruimen. Yakult en actimel dragen bij een een betere stoelgang. Maar als je stoelgang het helemaal niet doet, heb je wat beters nodig haha

5 jaar geleden

Helloow ! Pruimensap van zonnatura of biowinkel en lactose siroop. Been there done that 😎😎

5 jaar geleden

Reactie op Immi

Helloow ! Pruimensap van zonnatura of biowinkel en lactose siroop. Been the ...
Typfout: lactulose siroop

5 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem ik ben roosvicee laxo gaan drinken 2x per dag. Gaat nu prima👌🏻

5 jaar geleden

Reactie op MAJJ1412

Vezelzakjes heb ik al, heleboel middeltjes gekregen om het eruit te laten k ...
Als het er nu uit is, kunnen die vezels, dat fruit en veel, heel veel water drinken dan helpen om te voorkomen opnieuw verstopt te raken.

5 jaar geleden

Mijn man heeft z'n hele leven al last van dat soort problemen. Als kind veel in het ziekenhuis geweest. Hij eet nu alleen nog fijn volkoren brood en elke dag een plakje roggebrood. Mocht hij het gevoel hebben dat hij moet en het gaat niet, dan een extra plakje roggebrood en dan gaat het gegarandeerd goed. Roggebrood werkt dus ook erg goed!

5 jaar geleden

Probiotica voor moeders (Holland en Barrett kan je verder helpen)

5 jaar geleden

Hepar water drinken zorgt ook voor een betere stoelgang.