9 Reacties

één jaar geleden

Ja hoor, hier ook steeds verkouden, ooronsteking, noem maar op. Lijkt precies alsof hij zijn eerste levensjaar niet zoveel ziek was. Heeft denk ik ook te maken met corona. De corona periode was er enkel dat en werd alles en iedereen beter beschermd door maskers enzo nu hebbe bacteriën weer de vrije loop en vangen we alles. Hier is het ook zo als ons zoontje ziek is, wij ook 🙈

één jaar geleden

Hier dezelfde ervaring. Ze moeten nog zoveel weerstand opbouwen. Onze oudste is nu 10 en het stopte toen hij 4 was. Dat op het kdv. Jongste is nu 2 en heeft hetzelfde. Is net weer beter. Maar ook kdv.

één jaar geleden

Hier ook, vaak verkouden en koorts, en het consultatie bureau maar zeuren dat ik steeds de afspraken verzet.. Ja sorry als ze al ziek is ga ik haar niet ook nog laten vaccineren. 😅

één jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Hier ook, vaak verkouden en koorts, en het consultatie bureau maar zeuren d ...
Ze mogen ook geen vaccinatie als ze ziek zijn. Consultatiebureau zeurt om het zeuren🤣

één jaar geleden

Reactie op Elizejoel

Ze mogen ook geen vaccinatie als ze ziek zijn. Consultatiebureau zeurt om ...
Klopt dat is het probleem ook, soms gaan mensen zelfs in discussie omdat de vaccinatie bij een aantal maanden staat en ze al ouder is. Ja helaas het is niet anders. We zijn ook verhuisd en wilde niet net toen we hier woonde haar laten vaccineren, eerst maar wennen aan de nieuwe situatie. Nou toen ik belde was er natuurlijk een gigantische lijst en was het onverantwoord wat ik deed. Bedankt mevrouw, maar uw mening boeit me niet. Ze had ook nog met voor en achternaam opgenomen dus ik heb opnieuw gebeld en gevraagd waar ik een klacht in kon dienen over een medewerker. 🤣

één jaar geleden

Ja hier ook. Vooral verkouden, bijna chronisch lijkt wel. Oorontstekingen zijn gelukkig (even afkloppen) al lang niet meer geweest. Wij hebben nu het idee dat haar laatste kiezen zitten te vervelen, veel dunne poep en ook niet helemaal fit.

één jaar geleden

Reactie op Marjoleintje

Ja hoor, hier ook steeds verkouden, ooronsteking, noem maar op. Lijkt preci ...
Hier ook inderdaad. 1ste jaar amper ziek. Dit jaar echt veel. Oorontsteking, buikgriep verkouden, holtes..

één jaar geleden

Hier ook weer een snotterig kind met ene moment geen koorts en het andere moment ineens weer 40 graden. Verder wel vrolijk en zichzelf. Maak me er niet zo druk om. Dat was bij m'n eerste wel anders. Ik trok steeds aan de bel🤣 met de 2de ben ik er iets makkelijker in en al 10 jaar moeder dus komt wel weer goed. De oudste was in het begin ook vaak ziek. Naam het mee vanuit het kinderdagverblijf. Sinds zijn 4de is hij eigenlijk bijna niet meer ziek geweest. Op een x griep of buikgriep na.

één jaar geleden

Bij ons juist het eerste jaar heel veel ziek. Nu alleen vaak last van zure poep vanwege haar kiezen.. het houdt uiteindelijk wel op maar het is gewoon zo dat doordat we vanwege corona veel binnen zaten en weinig contact hadden dat er nu juist van alles rond raast omdat et geen weerstand is opgebouwd in het jaar daarvoor.