8 Reacties

10 maanden geleden

Geen ervaring mee. Hier ging het ook een paar dagen alsnog mis, maar in eens had ze het. Wel was ikzelf de eerste dagen nogal spastisch vond ik, dus vragen of ze moest, etc. Na een paar dagen dacht ik; loslaten. Heel duidelijk de ‘spelregels’ samen met mijn man uitgelegd en toen ging het goed. Op een plas ongelukje na in de wc of net ervoor, dus was ze echt net te laat. Nou, met de week ervoor een heel verschil. Wat ik nog wel eens doe is als ze een scheetje laat vraag ik het wel; alleen poept ze 2x per dag minimaal en kondig tot ze aan wat ze gaat doen. Dus eigenlijk wellicht ook zelfs overbodig als ik het zo type 😂 “Ik ga poepen op wc, mama” “Ik ga plassen op wc, mama” Geen concrete tips voor je. Misschien wat herkenning 😅

10 maanden geleden

Hoe bedoel je t loslaten? Ik vraag het af en toe inderdaad en vaak zegt ze zelf plassen mama ! Alleen net als gister overdag ging t echt heel goed. In de avond totaal niet. Denk dat ze te moe was

10 maanden geleden

Ik vraag er niet meer naar of ze moet plassen of iets. Alleen voordat we weggaan. En loslaten is voor mij ook meer een gevoel van niet zelf zo mee bezig zijn. Ja, precies. Hier als het nu misgaat, zoals gisterenavond na het eten ook in de avond. Fijn dat het zo goed gaat. Wat een verademing zonder de luiers 😂😇

10 maanden geleden

Reactie op NMH

Ik vraag er niet meer naar of ze moet plassen of iets. Alleen voordat we we ...
Haha Jaa. Maar buiten de deur durf ik nog niet

10 maanden geleden

Reactie op Unicorn-24

Haha Jaa. Maar buiten de deur durf ik nog niet
Ik neem dan wel een tas vol schone kleren (& schoenen) mee 😂😂😂

10 maanden geleden

Reactie op NMH

Ik neem dan wel een tas vol schone kleren (& schoenen) mee 😂😂😂
Haha jaa dat heb ik standaard bij eigenlijk haha 🥲😂 maar ben bang dat ze dan in autostoel plast bijvoorbeeld

10 maanden geleden

Reactie op Unicorn-24

Haha jaa dat heb ik standaard bij eigenlijk haha 🥲😂 maar ben bang dat ze ...
Hahaha herkenbaar 😆😆

10 maanden geleden

Reactie op Unicorn-24

Haha jaa dat heb ik standaard bij eigenlijk haha 🥲😂 maar ben bang dat ze ...
Dan van die puppy trainingmatjes in de auto doen 😝