7 Reacties

2 maanden geleden

Hi mama, mijn zoontje is sinds een aantal weken nacht zindelijk, droge luiers en ook zonder luier slapen. Wat ik vooral heb gedaan is een half uur of een uur voor het slapen niks meer drinken en net voor het na bed gaan goed laten plassen. Afhankelijk van hoe lang het duurt voor hij in slaap viel, als het langer dan een half uur was, dan nog even proberen te plassen. En dan gewoon afwachten tot de luiers droog zijn na een nacht. Na ongeveer 2 weken droge luiers zijn we het zonder luier proberen te doen en het gaat sinds dien super.

2 maanden geleden

Bij ons ging het helemaal vanzelf! We gingen in de meivakantie op vakantie dus leek het me handig als ze dan nog luiers droeg. Maar ze wilde zelf heel graag zonder proberen ‘s nachts. Dus toen toch maar geprobeerd. En echt weinig ongelukjes gehad. Ze geven het zelf aan. En idd handig om niet al te veel te laten drinken voor het slapengaan!

2 maanden geleden

Dit moet vanzelf gaan volgens de zindelijkheidsbox en bij ons is dit ook het geval nu al.

2 maanden geleden

Exact mijn situatie! Dochter al een jaar overdag zindelijk maar de luiers bleven snachts nat.. ik heb gewoon een nacht zonder luier geprobeerd en tegen haar gezegd dat ze niet kon plassent want geen luier en als ze moest plassen dat ze dan naar me toe moest komen. Maar dat is geen een keer gebeurd! Ze houdt het gewoon op tot in de ochtend hahah dus je zou het ook gewoon eens kunnen proberen, lukt het niet gewoon nog even wachten

één maand geleden

Ons zoontje gaf 2 weken geleden aan zonder luier te willen slapen (zijn luier was altijd nog nat). Dit ging 6 dagen achter elkaar goed en toen heeft hij 1 ongelukje gehad snachts, nu wilt die absoluut niet meer zonder slapen. Heel jammer maar denk dat het gewoon tijd nodig heeft.

één maand geleden

Reactie op Kay95

Ons zoontje gaf 2 weken geleden aan zonder luier te willen slapen (zijn lui ...
Bij ons af en toe ook nog een ongelukje maar niet vaak. Ik zeg vaak dat het niet heeft, bed is zo weer verschoond. Probeer vooral vertrouwen te geven dat hij het wel kan.

één maand geleden

Hier was een tijdje haar luier droog. Toen sliep ze enkele nachten zonder luier en had ze 2x een ongelukje. Nadien toch weer enkele weken een luier om. Nu slaapt ze alweer een weekje zl der luier en nog geen ongelukjes! Wij hebben gewoon gewacht op droge luiers en ook enkel zonder luier wanneer ze dit zelf wilde :)