4 Reacties
3 maanden geleden
Uiteindelijk moet ze wel poepen en dan moet je gewoon super enthousiast reageren. Als je de zindelijkheidsbox hebt dan heb je op Facebook daar zo'n groep voor dan geeft die ook advies. Vaak geven ze advies zoals roosvicee lax of volkoren producten of je moet zakjes halen via de dokter
één maand geleden
Hier was het de spanning om te poepen op de wc waarom ze niet meer kon en wilde gaan. We hebben alleen voor het poepen nog een luier aangedaan, en uiteindelijk wilde ze het zelf op de wc proberen. Misschien niet de ideale situatie maar voor ons heeft dit wel heel goed geholpen om zonder strijd oid de grote boodschap nu ook op de wc te doen. Ze had trouwens tijdens het zindelijkheidstraject wel op de wc gepoept, maar ze vond het zo eng... Eerste instantie dachten we je gaat vanzelf nog een keer, maar dat is niet gelukt omdat we het zo zielig vonden.
één maand geleden
@Anoukk98
Bedankt voor je bericht het zit zo mijn dochter durft op de wc te poepen als ik er niks van merk schuilt ze ergens zoals bijv. wat ze laadt deed was verstoppen in de keuken en proberen te poepen hurkend, ik dacht dit klopt niet ben naar haar toe gegaan en ja hoor houding van poepen. Wanneer ik merk dat ze moet poepen vraag ik moet je het doen dan zegt ze ja.
Maar vanuit zich zelf gaat ze niet met plassen gaat het perfect.
Luier wil ze ook niet heb het te vaak aangeboden maar dat wil ze ook niet.